AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Første gang vi prøver, så jeg har ingen "rett" til å syte, men jeg merker at jeg stresser mye mer med dette enn jeg hadde trodd jeg skulle gjøre. I dag er jeg 5 dager dpo, HVIS jeg har hatt eggløsning da, noe jeg slett ikke er sikker på. Jeg har riktignok hatt en temperarurstigning, men ikke i like stor grad som tidligere. Uansett så kjenner jeg på symptomer jo mer jeg tenker på det, men det kan likeså godt være innbilte symptomer. Trenger hjelp til å kunne stresse ned å tenke på noe annet frem til jeg kan teste. Jeg er nok en utålmodig sjel :-P Anonymkode: 7d848...67c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Hvis dette er første gang burde du virkelig ikke stresse. Ha sex rundt eggløsning, og la det bli med det. Ikke stress med å ta test osv hvis du ikke har symptomer på graviditet. Det kan ta måneder og år før man lykkes, og det er derfor dumt å legge et press på seg at det skal klaffe første gangen. Prøv å lev livet som vanlig, og holde deg opptatt med andre ting. Det er spennende når man har bestemt seg å prøve, og det er helt greit å ha nerver rundt dette, men du burde ikke tenke så mye på det de første gangene. Har du regelmessig EL så ha sex rundt den tiden, men du trenger verken graviditetstest eller eggløsningstest. Det er sånt du kan skaffe deg ved behov. Lykke til Anonymkode: 1376c...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Eggløsningstester er slett ikke dumt å ha. Vi prøvde i 3 år før jeg oppdaget at jeg slett ikke var innenfor normalen og hadde eggløsning 14 dager etter mens, hadde EL myyyye senere, rundt CD 22! Så da skjønner vi med engang hvorfor det tok tid. Så å finne ut når DU har eggløsning er faktisk veldig lurt. Dpo-land er VERDENS TREGESTE LAND å være i, så skjønner godt at du svetter. Jeg tester noen sykluser fra 5 dpo, som er skikkelig teit, og jeg vet det. Men sånn er det å være teste-tøs! ebay er din beste venn! 30-50 billigtester for type 25,- kroner! Lykke til! Anonymkode: 018b1...543
Valetta Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Fort gjort å gå i teste-fella ja. Har selv kastet bort 4 tester (billig-tester riktignok), og er enda bare 10-11 DPO (sol jeg føler jeg har vært i 300 år nå). Har bestemt meg for å kutte ut dette hysteriet så fort mensen kommer til helga og leve "normalt" fra og med neste syklus.
Havrekjeksen Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Om noen løser dette, så si fra. Jeg er 4 DPO og helt manisk. Sist tester jeg fra 8 DPO, er bestemt på å ikke teste før 11 DPO denne gangen.. Skal holde meg.. bare en uke til.. Uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå