Gå til innhold

Jeg tåler ikke folk som synes de selv er verdt ting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som søker jobber, som vil ha samme mann/dame som deg, som generelt vil ha det samme. Som ikke vil jobbe overtid dersom de ikke får overtidsbetaling. Som mener de kan ha en ansvarsstilling, og tyste på hver og en minste lille ting bare for å få ekstra tillit hos sjefen. Noen må bare skjønne at andre er mer verdt enn dem?

Anonymkode: 541f7...8db

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Det du snakker om er om mennesker som synes de er mye bedre enn flest andre og ønsker å bli prioritert først?

Skrevet

Selvfølgelig skal en ikke jobbe overtid uten å få betalt for det. Og ellers skjønner jeg ikke helt greia her - men så rotete som du skriver kan det vel godt hende andre er mer verdt enn deg likevel? ;) 

Anonymkode: 1dcf9...9c9

• Liker 24
Skrevet

:klo:

Anonymkode: aa651...630

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig folk flest vet bedre enn å jobbe overtid uten å få overtidsbetalt! Resten av innlegget ditt så ut til å være skrevet i en slags rus...

Anonymkode: 060f3...840

• Liker 10
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig folk flest vet bedre enn å jobbe overtid uten å få overtidsbetalt!

Det gjelder bare dem i underordna stillinger. I høgere stillinger får du en lønn - gjør jobben! Om du vil bruke kveldene og helga i tillegg, bestemmer du selv.

Anonymkode: 05d85...5cb

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som søker jobber, som vil ha samme mann/dame som deg, som generelt vil ha det samme. Som ikke vil jobbe overtid dersom de ikke får overtidsbetaling. Som mener de kan ha en ansvarsstilling, og tyste på hver og en minste lille ting bare for å få ekstra tillit hos sjefen. Noen må bare skjønne at andre er mer verdt enn dem?

Ser du selv noen mening i det du skriver? :klo:

Anonymkode: 20cf7...89b

• Liker 3
Skrevet

Dette forsto jeg ikke stort av. Går du på et eller annet TS?

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner hva du mener. Usjarmerende og smålige mennesker som mener de fortjener allverdens. Hvis de er mindre pene i tillegg kan det være tungt å svelge. 

Anonymkode: d03b3...e7e

Skrevet

Missunnelse TS oser av det.

Anonymkode: 2efc7...bac

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og denne andre, det er deg det da, eller?

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det som gidder å jobbe overtid uten overtidsbetaling...? 

Skrevet
14 timer siden, Sunflower-Delight skrev:
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner hva du mener. Usjarmerende og smålige mennesker som mener de fortjener allverdens. Hvis de er mindre pene i tillegg kan det være tungt å svelge. 

Er dette noe du er enig i? Er alltid et pluss å ha utseendet i det minste. 

Skrevet
2 timer siden, Hactar skrev:

Og denne andre, det er deg det da, eller?

Denne andre?

Skrevet
4 timer siden, OPIgirl skrev:

Dette forsto jeg ikke stort av. Går du på et eller annet TS?

Mine føtter.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine føtter.

Morsomt. Not😜

Skrevet

Dette var et forsøk på å få frem et viktig poeng på en velformulert måte...der ingen av dela ble noe av :sprettoy:

• Liker 4
Skrevet

14 timer siden, Sunflower-Delight skrev:

Det du snakker om er om mennesker som synes de er mye bedre enn flest andre og ønsker å bli prioritert først?

Høres ut som god, gammeldags uforskammet oppførsel.

For sikkerhets skyld

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
u|forskamma a3; el u|forskammet a4 (etter ty., l.ty.; beslektet med skam)
1 frekk, uhøflig (med vilje)
et u- svar / svare u-
2 som adverb , spøkefullt :
se u- ung ut

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne andre?

Den som er mer verdt enn dem som selv synes de er verdt ting...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...