AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Ser at mange har skrevet INTJ og lignende på tinder og andre datingsider. Er det virkelig vanlig å huske hva disse bokstavene står for og forskjellen på de ulike personlighetstype? Anonymkode: 4fbb7...97d
Summers Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Kan jo google om du ikke husker, synes det å skrive personlighetstype var ganske bra. Mye informasjon med få tegn.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at mange har skrevet INTJ og lignende på tinder og andre datingsider. Er det virkelig vanlig å huske hva disse bokstavene står for og forskjellen på de ulike personlighetstype? Anonymkode: 4fbb7...97d Det har jeg aldri sett (har bare gutter på min Tinder) Anonymkode: c1add...4b8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Jeg så en fyr igår med INTJ! Synes egentlig det var litt tåpelig, som å sette seg selv i en bås. Og de færreste husker hva det betyr uten å google. Anonymkode: 9d06c...83d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 17 minutter siden, Summers skrev: Kan jo google om du ikke husker, synes det å skrive personlighetstype var ganske bra. Mye informasjon med få tegn. For lat til å Google:p burde ikke være så vanskelig å gi en kort beskrivelse av seg selv uten å bruke forkortelser som ingen kan. Anonymkode: 4fbb7...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå