AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Det er dessverre blitt vanlig: foreldre splitter lag IG avtaler 50/50 og blir naboer-da barnet begynte å nærme seg 2 år! http://www.fashionnstyle.com/articles/75714/20151110/charlotte-casiraghi-breaks-up-gad-elmaleh-begins-dating-new-boyfriend.htm Charlotte i linken gjorde hva mange norske mødre i samme situasjon ikke fjør...hun fant seg en ny "mann"! Anonymkode: e48b0...8c6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre blitt vanlig: foreldre splitter lag IG avtaler 50/50 og blir naboer-da barnet begynte å nærme seg 2 år! http://www.fashionnstyle.com/articles/75714/20151110/charlotte-casiraghi-breaks-up-gad-elmaleh-begins-dating-new-boyfriend.htm Charlotte i linken gjorde hva mange norske mødre i samme situasjon ikke fjør...hun fant seg en ny "mann"! Anonymkode: e48b0...8c6 Så rart at de ikke sa noe om dette på Dagsrevyen? Burde vært ekstrasending. Anonymkode: 693a1...76a 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart at de ikke sa noe om dette på Dagsrevyen? Burde vært ekstrasending. Anonymkode: 693a1...76a Kjør debatt nå. Hvorfor skiller mange foreldre lag like før barnet fyller 2 år?! Monacos prinsesse har gjort det...mange andre har gjort det. Hvorfor ikke holde ut og lide under samme tak til barnet er 19 år? Anonymkode: e48b0...8c6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre blitt vanlig: foreldre splitter lag IG avtaler 50/50 og blir naboer-da barnet begynte å nærme seg 2 år! http://www.fashionnstyle.com/articles/75714/20151110/charlotte-casiraghi-breaks-up-gad-elmaleh-begins-dating-new-boyfriend.htm Charlotte i linken gjorde hva mange norske mødre i samme situasjon ikke fjør...hun fant seg en ny "mann"! Anonymkode: e48b0...8c6 Denne tok jeg ikke helt... Syns du det er ille at mange splitter opp? Eller berømmer du Charlotte for å ha funnet seg en ny mann? Og hva støtter du påstanden om at mange skilles når barnet nærmer seg 2 år på? Faktisk er så mye som 48% av barna mellom 6 og 12 år når de opplever skilsmisse. http://pis.no/ Anonymkode: 3872d...19b 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tok jeg ikke helt... Syns du det er ille at mange splitter opp? Eller berømmer du Charlotte for å ha funnet seg en ny mann? Og hva støtter du påstanden om at mange skilles når barnet nærmer seg 2 år på? Faktisk er så mye som 48% av barna mellom 6 og 12 år når de opplever skilsmisse. http://pis.no/ Anonymkode: 3872d...19b Jeg synes det er bra at flere splitter opp mens barna er små og ikke venter til de er 12-13 år...det er verre for barn å takle oppbrudd så sent og bli utsatt for dårlig familiekjemi så lenge. Da er det bedre å gjøre som prinsesse Charlotte: gjøre kort prosess. Anonymkode: e48b0...8c6 1
Femme79 Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er bra at flere splitter opp mens barna er små og ikke venter til de er 12-13 år...det er verre for barn å takle oppbrudd så sent og bli utsatt for dårlig familiekjemi så lenge. Da er det bedre å gjøre som prinsesse Charlotte: gjøre kort prosess. Anonymkode: e48b0...8c6 Jeg vet ikke hva som er den beste "break-up-alderen" for barna, men har sett noen eksempler på at foreldre går fra hverandre mens barnet er like under 2 år. De barna jeg har sett har ikke skjønt noe av det og den store vinneren er mor som i samtlige av de casene jeg kjenner til har vært den som har fortsatt å bo i hjemmet. Barnet vil være i hjemmet og mistrives hos far i det nye rommet sitt og den nye senga si og far blir mer og mer utrygg på sin rolle og føler at barnet velger mor. Mye som kunne vært sagt her, men om en skal ha 50/50 kan det nok være greit å la barna være over 3 år iallfall. Kort prosess er ikke bra hvis det bare er bra for mor, og ikke barn og far. Og vanlige folk kan sjelden sammenligne seg med tullingene i Monaco. De har vel ørten nannys som er stabile rundt barnet uansett hvor barnet er.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 7 timer siden, Femme79 skrev: Jeg vet ikke hva som er den beste "break-up-alderen" for barna, men har sett noen eksempler på at foreldre går fra hverandre mens barnet er like under 2 år. De barna jeg har sett har ikke skjønt noe av det og den store vinneren er mor som i samtlige av de casene jeg kjenner til har vært den som har fortsatt å bo i hjemmet. Barnet vil være i hjemmet og mistrives hos far i det nye rommet sitt og den nye senga si og far blir mer og mer utrygg på sin rolle og føler at barnet velger mor. Mye som kunne vært sagt her, men om en skal ha 50/50 kan det nok være greit å la barna være over 3 år iallfall. Kort prosess er ikke bra hvis det bare er bra for mor, og ikke barn og far. Og vanlige folk kan sjelden sammenligne seg med tullingene i Monaco. De har vel ørten nannys som er stabile rundt barnet uansett hvor barnet er. Dine erfaringer er motsatt av hva heg har sett. Alle jeg kjenner som avtalte 50/50 fra barnet fylte 2 år hadde det slik at de bodde i hans bolig ja men kvinnene eide/eier sin egen bolig. -Kvinnen flyttet ut -De inngikk skriftlig avtale om at barna var folkeregistrert annethvert år hos far, mor, far osv. - Begge bosatt i samme nabolag Felles for de er også at far var 100% dedikert og engasjert fra dag 1 i svangerskapet og etterpå. Barna var planlagt. Men forholdet gikk skeis etter barnet kom! Barna er i dag superharmoniske og har det fantastisk. Anonymkode: e48b0...8c6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Synes kjendisser finner fort nye partnere. Kjelling og kona gikk fra hverandre i november. Nå er begge i nye forhold. De anbefaler å vente 1 år. Stakkars unger! Anonymkode: 3c06e...67f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå