Gjest Skrevet 21. februar 2016 #61 Skrevet 21. februar 2016 Hotell Cæsar, Helt Perfekt, alle TV-programmer som har med mat, oppussing eller dansing å gjøre, Paradise Hotel og verst av alt: Dritseint med Edel.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #62 Skrevet 26. februar 2016 Masterchef Norge. NEI, JEG VIL FOR FAEN IKKE SE Å-KJENDISER FEILE PÅ KJØKKENET. Anonymkode: e1ed5...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #63 Skrevet 27. februar 2016 Sport med repriser døgnet rundt og mesternes mester på toppen. Karl Johan Talent programmer MPG Anonymkode: c2b9d...846
Snadder Skrevet 27. februar 2016 #64 Skrevet 27. februar 2016 - Jakten på kjærligheten - Farmen - Robinsson (mest på grunn av en ufyselig programleder) - Tid for hjem - Boligjakten -Hotell Cæsar
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #65 Skrevet 27. februar 2016 Den 18. februar 2016 at 10.55, Bossa Nova skrev: 71 grader nord Ikke meningen å sitere. __ Dere som lister sånn 10 programmer, hva liker dere egentlig å se på da? Er ikke stort igjen. Anonymkode: 50e29...302
Purple Basil Skrevet 27. februar 2016 #66 Skrevet 27. februar 2016 Alt med Ylvis er helt forferdelig kjedelig. 2
Gjest Jacklost Skrevet 27. februar 2016 #67 Skrevet 27. februar 2016 Paradise Hotel, ingen over ingen under
daemonia Skrevet 27. februar 2016 #68 Skrevet 27. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å sitere. __ Dere som lister sånn 10 programmer, hva liker dere egentlig å se på da? Er ikke stort igjen. Anonymkode: 50e29...302 Helt ærlig så ser jeg aldri på TV. Jeg bruker Netflix sammen med Smartflix, og HBO Nordic Hvorfor i all verden skal jeg se på Ylvis og annet mas på TV og hauggamle filmer som er sett mange ganger før når det er så rimelig å få tilgang på nyere innhold? 1
daemonia Skrevet 27. februar 2016 #69 Skrevet 27. februar 2016 Eller jo! Glemte jo helt ut kanalen I.D! Jeg følger med på The Haunted. Og jeg ser på The Big Bang Theory. 1
Leonetta Skrevet 27. februar 2016 #70 Skrevet 27. februar 2016 Det meste som går på TV 2 og TV Norge. Er hjernevasket av NRK siden jeg vokste opp med bare en kanal, så jeg synes det er mange fine program der, selv pm jeg ikke ser så mye av det heller. Best er Dagsnytt og distriktsnyheter 1
Chromium Skrevet 27. februar 2016 #71 Skrevet 27. februar 2016 - Hver gang vi møtes - Idol - God kveld Norge - 71 grader nord - Bloggerne - Det meste som inneholder kjendiser 1
secret92 Skrevet 27. februar 2016 #72 Skrevet 27. februar 2016 Aldri tenkt over at det finnes så mange norske program der ute. 71-grader nord - Konseptet i seg selv er fint, men finner det kvalmende at voksne mennesker skal lage allianser og sånn seg i mellom. Kunne ønske alle bare var på lag jeg og den flinkeste vant. Paradise og Farmen - Paradise har jeg aldri sett en hel episode av, men reklamen til Paradise får meg til å gjemme meg bak puta, så det skjer ikke med det første. Farmen også, bare drama og allianser og ikke noe fokus på det reality showet egentlig skulle dreie seg om. Orket en halv sesong for noen år tilbake. Ylvis - Kom for sent inn til å rekke å skjønne sjarmen. Thomas og Harald overfor dem hvilken som helst dag. Norske Talenter - Nei, bare så mye kleine talenter ute å går. Og dessuten, hvor langt skal man kunne dra diverse talenter? Dritseint med Edel har jeg faktisk aldri sett, men var vondt å se sketchen på Torsdag kveld fra Nydalen så tror ikke en time med det programmet er særlig vellykket.
Roseh Skrevet 27. februar 2016 #73 Skrevet 27. februar 2016 Lettere å nevne norske program som jeg liker, merker jeg. Synes de har laget for mange sesonger av enkelte ting. Jeg elsket dette i begynnelsen, men det blir bare det samme gamle. Senkveld Ylvis Idol/norske talenter++ Luksusfellen 71grader nord 4 stjerners middag (de har de samme kjendisene på nytt og på nytt) Edel og Torsdag kveld fra Nydalen Unge mødre, bloggerne, oppussing, matlagingsprogram. Jeg er lei av alt. Det blir for mye av ''det gode''. Før så jeg på 60 minutes makeover som gikk én gang i uken, og et matlagingsprogram her og der. Nå er det jo nesten kun matlaging og oppussingsprogram på TV. Like greit at jeg ikke liker tv lengre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #74 Skrevet 27. februar 2016 99 % av alt som er norsk på tv. Eneste jeg kan komme på at jeg ser er Melodi Grand Prix & Luksusfellen. Anonymkode: e0038...4fb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #75 Skrevet 28. februar 2016 alle de jeg aldri har sett eller kommer til å se,,,, hmmmmm senkveld, skavlan, kollekivet oi ser vist kun ylvis sånn engang iblant Anonymkode: 83300...87e
parmanoia Skrevet 28. februar 2016 #76 Skrevet 28. februar 2016 Den 20. februar 2016 at 16.20, Fiberhusk skrev: Eneste norske jeg liker på TV nå, er Typisk Deg og Datoen. Ellers er alt annet bare ræl etter min mening Datoen er et fantastisk bra program! Hater: - Hver gang i møtes. Kosemoseprogram hvor man snakker ut om den vonde tiden. Sangene kan derimot være kule, og da ser jeg bare dem på nett etterpå. - Idol og andre utstemmingsprogram. Så inmari gått ut på dato - Underholdningsavdelingen. Verre enn en middels russerevy. Hva har skjedd med norsk humor? - Cæsar. Er det ikke snart nok? - Senkveld. Det var kult for 10 år siden. - Ylvis møter veggen. Hva var poenget? - Bakekonkurranser. Hele Norge har den store cupcakeskrigen. - Anno. Dritkjedelig. Når skal realityprogrammer bli avleggs? - Jakten på kjærligheten. Knisefnise litt nervøs-dating på tv. Er det igjen noen menn å se etter som "liker å ta i et tak"? . 2
Cata Skrevet 28. februar 2016 #77 Skrevet 28. februar 2016 For å svare så må jeg faktisk snu spørsmålet litt. Det eneste jeg gidder se på er: Mesternes mester Åndenes makt Alt for Norge ...og så slomser jeg innom Luksusfellen en gang i blant. ........................... Alt annet hopper jeg glatt over. Skal ikke gå så langt som til å si at jeg kan fordra resten, men mye av det er bare totalt uinteressant for meg.
Drizzt Skrevet 28. februar 2016 #78 Skrevet 28. februar 2016 De fleste synes jeg er kjedelige. Lettere å nevne de få jeg faktisk ser på/liker 1
Sitronmelis Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #79 Skrevet 20. mars 2016 (endret) Ser en kveld hos kloppen skal begynne igjen og.. Hvem ser på det?? Noe så INNMARI kjedelig. Kjendiser som står på kjøkkenet og lager mat sammen og snakker sammen.. Ja det er virkelig spennende å se på Det er lov å være blid med Else skal begynne igjen og ser jeg.. enda mer Endret 20. mars 2016 av Sitronmelis 1
daemonia Skrevet 20. mars 2016 #80 Skrevet 20. mars 2016 En kveld hos Kloppen. og Alt er Lov er det dummeste jeg ser reklame for av programmer på TV nå. Hjelpes! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå