Gå til innhold

Norske tv program du ikke kan fordra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye dårlig norsk syns jeg da, spesielt disse realityprogrammene som Farmen, big brother, paradise hotell, anno, Idol, the voice og bla bla.

Syns ikke noe om sakte tv heller- jeg mener mer meningsløst fjernsyn er det vel ikke mulig å få. 

Senkveld og Skavland syns jeg er fullstendig på overtid, så forutsigbart.

Anonymkode: 5d1a9...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jakten på kjærligheten
Tid for hjem
Norske talenter
Hotel cæsar (jeg trodde en gang de sendte bloopers, men neida!)
Skavlan
Torsdag kveld fra nydalen

Ja, de jeg kommer på nå :closedeyes:

• Liker 1
Skrevet

Skavlan, Skal vi danse, X-factor, the voice, tid for hjem, Anno osv.. Er garantert fler også, men kommer ikke på akkurat nå.. 

Skrevet (endret)

4 stjernes middag og andre middager kjendiser lager eller spiser.

Unge mødre, hva er budskapet de vil sende? Jeg skjønner ikke innholdet, de gjør jo ingenting. 

Alle kjærlighetsprogram, vi nordmenn er så kleine og private når det kommer til kjærlighet.

Paradise hotell, dette er bare grusomt.

Charterfeber og camping programmer, også null innhold. Hvorfor skal jeg se på dere spise grillmat i bar overkropp?

Drit seint med Edel, kjempe slitsomt og bråkete.

Endret av Vival
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Talentprogrammer, Idol, The Voice etc

4 Stjerners Middag eller andre med kjendiser involvert

Spyr :kvalm:

Skrevet

TKFN og Drit seint med Edel. Det finnes jo ikke morsomt? Vet ikke hvilket program som er verst jeg.

Anonymkode: 36243...d23

Skrevet (endret)

Jeg simpelthen kan ikke fordra Hotell Cæsar! Skjønner ikke at det lamme programmet fremdeles går på tv etter så mange år!? Må jo bety at en god andel av den norske befolkning sitter og glaner på noe så dødfødt.

Generelt ser jeg lite på norske programmer, egentlig. Synes det er så mye dårlig. Ser f.eks aldri på Ylvis programmene eller norske komedier som "Neste Sommer" o.l. Jeg ser aldri på norske diskusjonsprogrammer, det orker jeg bare ikke.

Jeg blir nesten dårlig av å svitsje innom en episode av Paradise hotell, og det gjelder både norske, svenske og danske versjonen. Såååå utrolig pinlig.... hjelp. Hater det programmet.

Det hender en sjelden gang at jeg ser på f.eks. "Fire stjerners middag" (TVN) eller hva det nå heter, når fire norske kjendiser skal invitere hverandre til en bedre middag og få poeng for det og underholdningen. Glemmer aldri da dekk-kongen Tommy Sharif serverte tomatsuppe fra pose som forrett til gjestene sine....:fnise: Tror ikke han fikk noe poeng for det. Han hadde visst nesten aldri laget mat før, han var vant til at kona gjør det (og det er vel vanlig i pakistanske miljøer). Hvorfor i alle dager sier man da jatakk til å delta på et program som omhandler matlaging?

Endret av Million
Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Glemmer aldri da dekk-kongen Tommy Sharif serverte tomatsuppe fra pose som forrett til gjestene sine....:fnise:

Det var legendarisk. Husker også at han serverte egg med skall oppi suppa.

Skrevet

FML på tv2 livsstil. Da jeg hørte om det trodde jeg det skulle være interessant. Om ungdommer som virkelig har utfordringer i livet. Men så handler det jo faktisk om ganske oppegående ungdommer med gode venner og et godt liv, de har bare "vanlige" problemer som absolutt alle andre. Kan godt hende det er poenget, men da syns jeg ikke tittelen passer. Er liksom sånn "Folk tror at jeg er rar fordi jeg er kristen, fuck my life!" "Jeg har 5 søsken, fuck my  life!" "Jeg er adoptert, fuck my life!" Osv, husker ikke alt. Må bare se på det iblandt fordi det er så teit. Noen av ungdommene syns jeg "har rett" til å si FML, om de har noen sykdommer eller noe. Men hva er så kjipt med livet ditt bare fordi du er kristen eller muslim men ellers har en god familie, mange venner og gjør det bra på skolen? 

Kall det noe annet enn FML, eller få med noen ungdommer som virkelig er på skråplanet. Ikke at jeg vil at ungdom skal ha det kjipt, eller at jeg syns det er gøy med ungdommer som er syke eller har andre problemer, men jeg syns dokumentarer om ungdom som har en utfordrende hverdag er interessant og lærerikt. Så kommer liksom tv2 med en serie hvor de portretterer helt normale ungdommer og påstår at serien handler om "Sterke historier om hemmeligheter, håp og håpløshet." 

Anonymkode: b2c75...fdc

• Liker 6
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

FML på tv2 livsstil. Da jeg hørte om det trodde jeg det skulle være interessant. Om ungdommer som virkelig har utfordringer i livet. Men så handler det jo faktisk om ganske oppegående ungdommer med gode venner og et godt liv, de har bare "vanlige" problemer som absolutt alle andre. Kan godt hende det er poenget, men da syns jeg ikke tittelen passer. Er liksom sånn "Folk tror at jeg er rar fordi jeg er kristen, fuck my life!" "Jeg har 5 søsken, fuck my  life!" "Jeg er adoptert, fuck my life!" Osv, husker ikke alt. Må bare se på det iblandt fordi det er så teit. Noen av ungdommene syns jeg "har rett" til å si FML, om de har noen sykdommer eller noe. Men hva er så kjipt med livet ditt bare fordi du er kristen eller muslim men ellers har en god familie, mange venner og gjør det bra på skolen? 

Kall det noe annet enn FML, eller få med noen ungdommer som virkelig er på skråplanet. Ikke at jeg vil at ungdom skal ha det kjipt, eller at jeg syns det er gøy med ungdommer som er syke eller har andre problemer, men jeg syns dokumentarer om ungdom som har en utfordrende hverdag er interessant og lærerikt. Så kommer liksom tv2 med en serie hvor de portretterer helt normale ungdommer og påstår at serien handler om "Sterke historier om hemmeligheter, håp og håpløshet." 

Anonymkode: b2c75...fdc

Så enig. Synes det hele blir for dumt. Jeg trodde det ville være litt mer dybde og alvorlige saker.  Sånn typ ungdommer med leddgikt, eplepsi, kreft, tourettes, ADHD, fedme osv. Istedenfor er der bare helt vanlige problemer som ikke er noe å si fuck my life for.

Skrevet (endret)

Senkveld
71 grader nord
Hotel Cæsar
Åndenes makt
Idol 
Norske talenter 
Skal vi danse
Jakten på kjærligheten
Allsang på grensen
Farmen (Generelt alle realityprogram som handler om overlevelse og slike ting)
Paradise Hotel
Hver gang vi møtes
Senkveld

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Skrevet

Tore på sporet

Mesternes mester

Alt av sport

Hver gang vi møtes

Paradise Hotel

Farmen

Anno

Jakten på kjærligheten

og mange mange flere

Skrevet

Eneste norske jeg liker på TV nå, er Typisk Deg og Datoen. Ellers er alt annet bare ræl etter min mening :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alt på TV2. Gjennomtabloid møkkakanal, den må aldri få status som allmenkringkaster! Veldig opptatte av at deres egne ansatte skal få kjendisstatus. På TV2 sine nettsider: "Vær-Ole har fått ny kjæreste, TV2-Petra er gravid!" Eh. hvem..?

Alt med kjendiser. Herlighet, den strikken må da snart ryke?

Veldig mange norske versjoner av utenlandske konsepter. Hele Norge Baker for eksempel, synes jeg er en blek kopi av de fleste andre lands utgaver. Stivt, unaturlig og lite morsomt. 

Endret av Emera
Skrevet (endret)

Skavlan; må være den dårligste programlederen i dette århundret. Han er cocky og blir seg mer om hva han selv sier enn gjestenes. Skjønner ikke hvorfor han har blitt tatt av for leenge siden?!

Dritseint med Henriette Stenstrup Ser ikke norsk humor. Norsk humor har nådd et lavnivå de siste årene.

Norges styggeste rom. Fy faen. Er det mulig at Norges styggeste rom, blir til norges like styggeste rom, eller enda styggere??

Idol

Thomas og Harald. Gullalderen er over for flere års siden, boys!

Jan Thomas i alle former

Endret av Miranda16
  • Liker 4
Skrevet

God Kveld Norge :bond:

Anonymkode: 2b378...eb8

• Liker 2
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Av de programmene jeg har sett så kan jeg ikke fordra:

• Senkveld
  • Kokke- og bakeprogrammer med norske kjendiser (liker derimot veldig godt de samme programmene med vanlige nordmenn)
  • God kveld, Norge
  • Hver gang vi møtes

---------------------------------

Paradise Hotell, Ylvis, Edel osv har jeg aldri sett så de kan jeg ikke uttale meg om. 

Skrevet

Det er SÅ mange. Men de gidder jeg å nevne:

Jakten på kjærligheten (kleint, kleint, kleint!)

Norske talenter

Skal vi danse

Senkveld

Skavlan

Nytt på nytt

4 stjerners middag

Hver gang vi møtes

Underholdningsavdelingen!! (Finner det ikke morsomt i det hele tatt)

Alle programmer med Hellstrøm

Torsdag kveld fra Nydalen/Dritseint med Edel/ Det er lov å være blid

Alt for Norge

Kunne like godt latt vær å ha tv.

Skrevet

Det er mange det... 

Dritseint med Edel + alt annet som involverer Henriette Steenstrup: 
Hun blir for masete. Gauling, flåkjefta, og ellers bare pinlig. 

Ylvis: 
De er så ekstremt klysete og selvopptatte! Blir kvalm av den der "se på meg så deilig jeg er". Og den forbanna synginga! De kan jo ikke, og i hvert fall ikke skrive sanger! :spy:

Det er lov å være blid med Else: 
Kan ikke hun bare slutte å kle av seg og prøve å åle seg gjennom plastrør som skulle vært dobbelt så stort? Elendig intervjuer er hun også. Jeg lo rått faktisk når hun selv trodde at hun fikk sparken :lol:

Alle talentkonkurranser: 
Det er rett og slett oppbrukt, og en helt grusom repetisjon av foregående år. 

Fingrene fra fatet: 
Herregud for en roping på disse kokkene. Mister helt gleden av å lage mat av å se på det der. 

Jakten på kjærligheten: 
La privatlivet være privat. De forholdene har jo ikke holdt tidligere, så det er på tide å stoppe nå. 

Skal vi danse: 
:sFun_sleeping:

Med livet som innsats: 
Nei, det er ikke med livet som innsats. Dette er velprøvd tidligere. Selv Mythbusters sjekka ut dette med kuler som stopper med en gang i vann. Du er en overdramatisk tulling som bør ta deg en valium... 

Det er nok mange flere. Men de jeg kom på nå i farten. 

• Liker 2
Skrevet

Skjer med at folk ikke liker cæsar a? Det er jo kvalitets-tv!

Anonymkode: 5d13b...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...