Gå til innhold

Hvordan ordne kort hår som gror ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt ganske kort hår, men nå vil jeg spare til lengre hår. Akkurat nå ser hele håret ut som en katastrofe; luggen er ganske lang, mens det korteste er fra 2-3 cm.. Jeg har veldig tykt hår, så jeg ser ut som en ball på hodet... :(  Noen tips og tricks til hva jeg kan gjøre for å kamuflere håret mens det blir litt lengre? Skulle brukt skaut i noen måneder.. :fnise:

Anonymkode: 37f5a...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kamufler det. Kjøp en god voks, og legg luggen til siden. Vokser det ut selv, det er veldig tykt og vokser fort, så bare lev med det den korte stunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å spare ut hår nå. Har som deg hatt lengre lugg og kortere hår ellers. Jeg legger luggen bakover og grer håret rundt og foran ørene bak. For at det skal holde seg pent tynner jeg det selv med vanlig tynnesaks kjøpt på Clas Ohlson, og får en venninne til å holde nakken kort til håret fra toppen av hodet tar igjen nakkehåret. Hvis du går for å tynne, så er det viktig å huske på å tynne ytterst og ikke innerst. Dersom du tynner innerst blir det mer fluffy og du får enda større hår. Hvis du ikke vil tynne selv/få en venninne til å hjelpe deg, burde du gå til frisøren iallfall annenhver måned for å få det til å bli en slags sveis, selv om du sparer. 

Anonymkode: c309c...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...