MarenogAron Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Dette er kanskje tidenes dummeste spørsmål, men jeg må spørre likevel. Ungen min begynte i barnehage i august, må jeg da søke om plass til neste år, eller har hun det automatisk? (Skal selvfølgelig spørre i barnehagen, men jeg tenkte på det akkurat nå og vil gjerne ha svar så fort som mulig )
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Da må du oppgi kommune og hvilken barnehage. Info finnes på kommunen din sine nettsider. Anonymkode: 4f4b7...369
Gjest Mythic Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Så lenge du ikke skal bytte barnehage, trenger du ikke søke på ny. Plassen dere har nå, har dere til barnet er ferdig der.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Står ikke det i brevet der dere fikk tildelt plass? I brevet vi fikk står det at vi har plassen til 1. august det året barnet begynner på skolen hvis vi ikke sier den opp før det. Tror det er sånn over alt? Anonymkode: 4867e...39e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Står ikke det i brevet der dere fikk tildelt plass? I brevet vi fikk står det at vi har plassen til 1. august det året barnet begynner på skolen hvis vi ikke sier den opp før det. Tror det er sånn over alt? Anonymkode: 4867e...39e Eller altså, tror det er sånn at man har plassen til det året barnet begynner på skolen over alt. Datoen kan sikkert variere. Anonymkode: 4867e...39e
MarenogAron Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2016 Kan ikke huske at vi fikk noe brev. Tror vi bare fikk en telefon fra styrer i barnehagen om at vi hadde fått plass? Uanset5, tusen takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå