Gå til innhold

Prate om vanskelige ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synast du det er vanskelig eller lett?

min familie er dårlig på dette, og eg synast det er slitsomt.

Anonymkode: 3b48b...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min slekt er veldig dårlig på dette også, og det er veldig slitsomt. Istedet for å snakke med den det gjelder om noe, så utvikler alt seg til mye baksnakking og alt blir 10 ganger verre. Jeg foretrekker å snakke med den det gjelder, men det går ikke, fordi ingen vil, de unngår alt og benekter problemer og konflikter. 

Anonymkode: ac1c0...3ed

Skrevet

Vi kan snakke om vanskelige ting, hvis jeg tar det opp. Vi er ikke så flinke til å si i fra til hverandre, men vi jobber med det. Mamma er det lettest å snakke med, pappa vil helst at vanskelige ting ikke eksisterer...

Skrevet

Jeg er helt håpløs, alt må lirkes ut av meg, og sånn går jeg vært hele livet.

Skrevet

Jeg har heldigvis aldri hatt problemer med å snakke om vanskelige ting. Og heldigvis har jeg en kjæreste som jeg kan være ærøig ned å ta opp vanskelige ting med. Jeg tror forholdet vårt hadde værr mye dårligere hvis vi ikke hadde kunnet snakket om alt mellom himmel og jord og vært ærlige om problemer.  Ellers har jeg alltid kunnet være ærlig med noen nære venninner og min kjære mormor og mamma :)

Skrevet

Prater aldri om vanskelige ting, holder alt inni meg og det samme gjør familien min virker det som. Ganske slitsomt, men sånn har det alltid vært. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...