AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Synast du det er vanskelig eller lett? min familie er dårlig på dette, og eg synast det er slitsomt. Anonymkode: 3b48b...4c5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Min slekt er veldig dårlig på dette også, og det er veldig slitsomt. Istedet for å snakke med den det gjelder om noe, så utvikler alt seg til mye baksnakking og alt blir 10 ganger verre. Jeg foretrekker å snakke med den det gjelder, men det går ikke, fordi ingen vil, de unngår alt og benekter problemer og konflikter. Anonymkode: ac1c0...3ed
Trultemor2 Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Vi kan snakke om vanskelige ting, hvis jeg tar det opp. Vi er ikke så flinke til å si i fra til hverandre, men vi jobber med det. Mamma er det lettest å snakke med, pappa vil helst at vanskelige ting ikke eksisterer...
anniewal Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er helt håpløs, alt må lirkes ut av meg, og sånn går jeg vært hele livet.
_Bissy_ Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Jeg har heldigvis aldri hatt problemer med å snakke om vanskelige ting. Og heldigvis har jeg en kjæreste som jeg kan være ærøig ned å ta opp vanskelige ting med. Jeg tror forholdet vårt hadde værr mye dårligere hvis vi ikke hadde kunnet snakket om alt mellom himmel og jord og vært ærlige om problemer. Ellers har jeg alltid kunnet være ærlig med noen nære venninner og min kjære mormor og mamma
Gjest _Meow Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Prater aldri om vanskelige ting, holder alt inni meg og det samme gjør familien min virker det som. Ganske slitsomt, men sånn har det alltid vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå