Cecilie82 Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Traff en vi gikk tur og jeg ble med inn. Vi snakket og kysset litt, ble enige om å treffes i gjen i morgen for kino.Han spurte tilogmed om jeg ville ha barn..hadde samme musikksmak så en god start. Men så fikk jeg meld om at han kom til å jobbe til 20 og ikke ville rekke kino, men kunne finne på noe etter på ned et tegn bak ikke st d har noe å si. Men så sa han at hsnikke kom til å være hjemme før halv ni. Vi bor 10 min fra hverandre Kommer han til meg kan det litt intimt men Jeg har sagt at jeg ikke er ute etter en ting som jeg har sagt fra første stund som han syntes var greit. Hm, men er han seriøs? Vil jo finne på ting og. Han sa hankunne bli med på konsert men mye en sier
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Er du edru nå og klar i toppen? For om du vil ha besøk av han hjem til deg, og du føler det er trygt, så går det greit. Bare du er klar og tydelig på hva du vil og du er skjerpet. Men føler du deg litt utrygg, så går du heller ut og møter han ute. Gå en tur eller noe slikt. Anonymkode: e2481...08b
Miss/usikker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Han spør om du vil ha barn på første møte? Nå ble jeg svett.
Cecilie82 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2016 (endret) Ja han kunne jo tabbet seg ut med å spør om barn. Endret 16. februar 2016 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2016 Vel. Nå sendte han meld om vond rygg. sendte meld tilbake om god bedring og kanskje finne på noe i morgen. Men virker hvor seriøs han er. Så legger d opp til han med videre kontakt tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå