Gå til innhold

Hjelp til å finne film!

Anbefalte innlegg

Gjest kaninen
Skrevet

Hallo!

Har googlet selv men klarer ikke finne filmen jeg tenker på. Den er ganske ny, jeg mener at jeg så trailer for filmen på kino i fjor. Så vidt jeg husker virker det som en "coming of age" film hvor hovedpersonen er en high school gutt. Det flytter inn en jente ved siden av han, og han blir rask forelsket og det virker som han rømmer sammen med henne.  Hvis det er noen som vet hvilken film dette kan være hadde jeg blitt veldig glad. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paper towns? :-)

Gjest kaninen
Skrevet

Da skal jeg sjekke ut den. Elsker coming of age filmer. Liker godt bla. Almost Famous & Dangerous lives of altar boys. Er det noen som har noen gode tips i samme sjanger taes det mot med takk. Fant ut at jeg nesten har sluttet å se film de siste par årene fordi jeg har vært mer interessert i tv serier så har mye å catche opp på! 

Skrevet

Har du sett Boyhood? Er usikker på hva "coming of age" betyr :/

Gjest kaninen
Skrevet

Boyhood ligger på listen of filmer jeg skal se ja. Coming of Age...Kan vel beskrives som ungdommer eller unge voksne som begynner å "finne seg selv" eller at de går gjennom prøvelser som gjør at de har forandret seg i forhold til hvor de var når filmen er slutt. Altså filmer om å vokse opp! :)

Skrevet

Da er absolutt Boyhood noe for deg :)

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den enda, så jeg kunne se den uten å ha sett den før.

Gjest kaninen
Skrevet

Har akkuratt sett Mean Creek og den var veldig bra! Så da er Boyhood neste på lista. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...