Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min søster har prøvd ut spiritisme 2 ganger å vi fikk ingen reaksjon noen av gangene, noe vi synes er veldig kjedelig:P begge gangene lagde vi eget brett (altså skrev ned ordene osv på vanlig ark) vi gjorde alt riktig så lurer på hvorfor det ikke skjedde noe?? Er det bedre å kjøpe et ordentlig brett eller ikke??? Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? 

Anonymkode: edab9...821

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du forventet? Hvorfor det ikke skjedde noe er vel ganske åpenbart. 

Anonymkode: d595d...f60

• Liker 2
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Grunnen til at det ikke funka er nok fordi det ikke er noen gjenferd/ånder der dere gjorde det

Skrevet
8 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Grunnen til at det ikke funka er nok fordi det ikke er noen gjenferd/ånder der dere gjorde det

Ja var det vi tenkte oss

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du forventet? Hvorfor det ikke skjedde noe er vel ganske åpenbart. 

Anonymkode: d595d...f60

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei er faktisk ikke så "veldig" åpenbart

Skrevet

Du skal bare være glad til. Dere leker med krefter dere ikke forstår.

Anonymkode: 51663...cd9

• Liker 3
Skrevet

Hvis du skal bruke ouija brett så les masse om det og lær hva det faktisk er... I værstefall kan du få kontakt med noen som ikke vil la deg være i fred.

Anonymkode: 96dbb...65a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal bruke ouija brett så les masse om det og lær hva det faktisk er... I værstefall kan du få kontakt med noen som ikke vil la deg være i fred.

Anonymkode: 96dbb...65a

Ja jeg leser en god del om det og kan det meste nå så det skal mest sannsynligvis gå bra hvis jeg noen ganger prøver det ut igjen, 

Skrevet
Den 23.2.2016 at 22.25, AnonymBruker skrev:

Ja jeg leser en god del om det og kan det meste nå så det skal mest sannsynligvis gå bra hvis jeg noen ganger prøver det ut igjen, 

haha uff! "mest sannsynligvis" blir dere skremt for livet om dere får kontakt. som noen over her sier, dere leker med krefter dere ikke forstår. 

Anonymkode: 0d347...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...