AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 For å si det rett ut, håret mitt er en fullstendig katastrofe. Det er veldig slitt, og floker seg bare jeg tenker litt hardt. Det er i tillegg tynt, mye stress har gjort at jeg har mistet masse hår, men det begynner å vokse tilbake nå. Jeg må legge til at jeg i tillegg har litt tynt hår hele tiden. Normalt har jeg fall i håret, og det bruser seg fort. Nå er det for slitt til at det bruser seg noen andre steder enn småhårene som vokser ut etter hårtapet. Ellers er håret alt for langt og tungt. Nå har jeg bestemt meg for å klippe meg, men jeg vet ikke hvordan. Jeg burde nok klippe i alle fall opp til skuldrene. Siden det er så brusete må jeg nok slette det hver dag når det blir klippet, men da vil det jo bli veldig flatt siden det er så tynt nå. Så da lurer jeg på om det er noen som har noen tips til meg til kortere frisyrer som ikke ser helt grusomme ut selv om håret er tynt? Eventuelt har tips til youtubere ect. som viser hvordan man enkelt styler kort, tynt hår? (vet noen sikkert vil si jeg må spørre frisøren, men hun er desverre ikke så veldig kreativ, dog veldig flink å gjøre det sånn jeg sier jeg vil. vil derfor ha en klar plan før jeg går dit. Anonymkode: 0fb2b...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå