AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har blitt forelska i daten min etter 6 uker. Jeg er så redd for å skremme han vekk, og trenger derfor å holde litt igjen med kontakt. Prøver ikke å spille et spill, men er redd for at han skal miste interessen hvis jeg er for tilgjengelig. Vi ventet 3 uker med sex, de siste 2 ukene har vi sett hverandre tilsammen 3 ganger, så hatt mye kontakt over meldinger isteden. Han har tatt mest kontakt inntil den siste uka. Så nå føler jeg at jeg må sette litt på bremsen. Noen tanker? Anonymkode: aea56...371
PhilosopherSe7en Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Slutt å analyser ting å ta det som det kommer. Hvorfor endre noe som ser ut til å fungere bra? Hva om det er mot sin hensikt? At han føler du har mistet interessen fordi du holder igjen, og dermed så begynner han å se på andre alternativer. 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Slutt å analyser ting å ta det som det kommer. Hvorfor endre noe som ser ut til å fungere bra? Hva om det er mot sin hensikt? At han føler du har mistet interessen fordi du holder igjen, og dermed så begynner han å se på andre alternativer. Uff, skulle så gjerne sluttet å analysere. Men jeg er redd for å bli for intens. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så forelska i noen etter bare 6 uker. Jeg tenker på han absolutt hele tiden, og jeg aner ikke hva han tenker. Vi har ikke pratet noe om "oss" eller eksklusivitet, men jeg vet han ikke treffer andre. Likevel går jeg hver dag og er redd han skal bli lei av meg. Er veldig enig i at jeg ikke må gi han følelsen av at jeg har mistet interessen. Når vi er sammen er det nok ingen tvil. Da slapper jeg også av fordi han overøser meg med bekreftelse. Men når vi ikke er sammen blir jeg med en gang så usikker. Anonymkode: aea56...371
PhilosopherSe7en Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Så lenge du får bekreftelse så er jo alt bra! Du vil jo merke ganske kjapt om du er for intens på hvordan han svarer. Nyt heller å være nyforelsket nå mens du kan, og ikke bli en "stalker" og hysterisk om han en dag har andre planer eller bruker litt lengre tid på å svare enn vanlig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Så lenge du får bekreftelse så er jo alt bra! Du vil jo merke ganske kjapt om du er for intens på hvordan han svarer. Nyt heller å være nyforelsket nå mens du kan, og ikke bli en "stalker" og hysterisk om han en dag har andre planer eller bruker litt lengre tid på å svare enn vanlig. Ok, ok, jeg skal prøve å roe meg. Er første gang i mitt liv at jeg faktisk er interessert i en jeg dater, så jeg tror ikke jeg selv ser hvor bra dette går. Jeg kjenner han jo ikke såå godt etter 6 uker, men han har sagt at han f.eks ikke pleier å være så kosete som han er med meg. Og vi skriver jo mye meldinger hver dag, og han svarer alltid med mer enn 1 setning, er aldri korte svar. Men det er himla vanskelig å holde igjen altså, jeg har flere ganger nesten forsnakket meg ang. det at jeg har blitt forelska allerede, det tror jeg at jeg må holde for meg selv litt til. Anonymkode: aea56...371
PhilosopherSe7en Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Ja du trenger jo ikke å snakke om unger, giftemål og den slags etter 6 uker.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt forelska i daten min etter 6 uker. Jeg er så redd for å skremme han vekk, og trenger derfor å holde litt igjen med kontakt. Prøver ikke å spille et spill, men er redd for at han skal miste interessen hvis jeg er for tilgjengelig. Vi ventet 3 uker med sex, de siste 2 ukene har vi sett hverandre tilsammen 3 ganger, så hatt mye kontakt over meldinger isteden. Han har tatt mest kontakt inntil den siste uka. Så nå føler jeg at jeg må sette litt på bremsen. Noen tanker? Anonymkode: aea56...371 Hvorfor det? Så lenge han tar mest kontakt er det i hvert fall ingenting å uroe seg over, annet enn at han kan miste interessen, dersom du plutselig blir lunken. Anonymkode: 59331...282
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Så lenge han tar mest kontakt er det i hvert fall ingenting å uroe seg over, annet enn at han kan miste interessen, dersom du plutselig blir lunken. Anonymkode: 59331...282 Jeg skriver at jeg nå den siste uka har tatt mest kontakt, og jeg syns det er litt ekkelt at han plutselig har begynt å bruke mange mange timer på å svare på en melding. De siste to dagene har det nesten tatt 12 timer før han har svart, det har det aldri gjort før. Det siste jeg vil er å være for intens. Samtidig har ting vært veldig bra når vi ses, og da slapper jeg fullstendig av. Men det begynner å bli skikkelig slitsomt å være så usikker. Anonymkode: aea56...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå