matara Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Førstegangsprøver og 12 dager siden TR skulle kommet, dermed 47 dag i syklusen. Ikke har hun gitt noe tegn på at hun skal dukke opp heller. Trodde den kom igår da jeg la merke til lyserosa utflod på papiret, satte inn i en tampong og dro på jobb, men når jeg kom hjem og skulle bytte tampong var det ikke mere blod. Skal sies at mensen har alltid vært til tiden og smertene har vært mildt sagt grusomme, nå? Ingenting. har en del symptomer, men som jeg aldri har hatt i sammenheng med mens.. Men legetime er satt til fredag! Legger v/ bilde (dårlig kamera) av morgentest. Streken kom innen 5 minutter, men ingen andre tester viser det nå på ettermiddagen.. Hvordan ville dere tolket denne testen, ift. til de andre som har vært negative tisligere OG etter denne som ble tatt tidlig idag?
lollip0p Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Den der så dessverre svak ut til å være så langt over IKM. Er du sikker på når EL var? 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Gratulerer :-) de andre slår nok ikke ut siden det ikke var morgen urin! Anonymkode: ec2e3...192
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Jeg syns jeg ser antydning til strekken når jeg zoomer helt inn, men det kan være fordi jeg vet hvor den skal være. Er på mobil nå, mulig den viser bedre på pc? Ta ny test på morgenurin, er den fremseles like svak/ikke synlig ta kontakt med legen din og få målt hcg. Lykke til 😄 Anonymkode: 996eb...8b3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Men så nå at det var dag 47?? da burde det vel slå ut når som helst på dagen? Er jo nesten syv uker det... Spennende Anonymkode: ec2e3...192
lisske Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Ser en svaaak antydning til strek, men ikke sikker på om det er øynene som spiller meg et puss😋 Virker svært svak til å være 12 dager etter TR skulle kommet. Legger med min 12 dager etter IKM. Men jeg ser altså en svak strek hos deg. Helt sikker på når du hadde EL?
Gjest summesumbi Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Det tror jeg er en negativ test. En skyggestrek vil nok kunne dukke opp uavhengig. Men mulig bildet er dårlig. Håper jeg tar feil da
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2016 18 minutter siden, lollip0p skrev: Den der så dessverre svak ut til å være så langt over IKM. Er du sikker på når EL var? Er ganske sikker da jeg brukte EL-tester og har syklustracker på telefonen. I tilegg får jeg merkbare symptomer v/ EL. Ikke sant, men som den google_symptomomanen jeg er så har jeg lest ved flere tilfeller at det kan gjerne gå flere uker ut i svangerskapet før man tester positivt.. Aner ikke hva jeg skal tro og hvordan jeg skal forholde meg til ting
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer :-) de andre slår nok ikke ut siden det ikke var morgen urin! Anonymkode: ec2e3...192 Hmm, kan være du har rett i det. Har mange strimmeltester så får teste igjen imorgen! Takk for positiv tilbakemelding!
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2016 10 minutter siden, lisske skrev: Ser en svaaak antydning til strek, men ikke sikker på om det er øynene som spiller meg et puss😋 Virker svært svak til å være 12 dager etter TR skulle kommet. Legger med min 12 dager etter IKM. Men jeg ser altså en svak strek hos deg. Helt sikker på når du hadde EL? Gratulerer, denne var jo super tydelig! Det var et utrolig dårlig bilde av testen min .. Men når jeg viste testen til sambo så trengte han ikke om å verken myse eller å snu den i rett lys.. Aner ikke hva jeg skal tro
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så nå at det var dag 47?? da burde det vel slå ut når som helst på dagen? Er jo nesten syv uker det... Spennende Anonymkode: ec2e3...192 Ikke sant! men igjen så leser jeg jo at i noen tilfeller så kan det gå flere uker ut i svangerskapet før enkelte tester positivt. Gikk inn i prøvingen med den største selvtilitten på at jeg MEST sansynlig skulle bli gravid i første PP og to streker kom til å vise før IKM. Nå er jeg bare på PP3, men utrolig ironisk om det er det stikk motsatte som skjer nå i henhold til testing.
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2016 Om det er til noen hjelp så legger jeg til to til bilder. Tusen takk for all respons! ❤️
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2016 Et øyeblikk siden, matara skrev: Om det er til noen hjelp så legger jeg til to til bilder. Tusen takk for all respons! ❤️ BLIR så irritert! Virker helt sikkert som den psykopaten her som innbiller meg en strek, men den synes mye bedre enn på bildet.
Gjest Sisti Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 Ser ingen strek, men hvis du ser den selv er det jo det som teller. Vil tippe det er veldig tidlig i eventuell graviditet. Kanskje EL rett og slett har vært forsinket? Positiv EL test betyr bare at kroppen prøver å få til EL, samme kan symptomer bety, så kan det hende kroppen ikke fikk det til da, og at EL dermed kom senere.
Harlekin Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 Jeg ser streker når jeg vipper på skjermen.
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, Harlekin skrev: Jeg ser streker når jeg vipper på skjermen. haha herrefred. Tusen takk for tiltaket
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #17 Skrevet 16. februar 2016 Det ser ut som en skyggestrek. Streken som blir mer synlig ved HCG verdier, vil vises når urinen fukter den selvom man ikke er gravid. For meg ser testen negativ ut. Man KAN være gravid uten å få positiv test før det er gått flere uker, men det er sjeldent. Kjøp i såfall en der det står (gravid/ikke gravid) Anonymkode: ea844...1af
Harlekin Skrevet 16. februar 2016 #18 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, matara skrev: haha herrefred. Tusen takk for tiltaket Vet ikke helt hva du mener, men jeg var helt oppriktig. Hvis jeg ikke ser noe på en rett skjerm, vipper jeg på skjermen, og da gjør vinkelen at jeg ser det hvis det er noe. Og jeg mener altså at det er noe.
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #19 Skrevet 16. februar 2016 12 minutter siden, Sisti skrev: Ser ingen strek, men hvis du ser den selv er det jo det som teller. Vil tippe det er veldig tidlig i eventuell graviditet. Kanskje EL rett og slett har vært forsinket? Positiv EL test betyr bare at kroppen prøver å få til EL, samme kan symptomer bety, så kan det hende kroppen ikke fikk det til da, og at EL dermed kom senere. Har i alle år vært utrolig opptatt av å kjenne kroppen min da jeg har slitt så utrolig mye med angst. Og når hverken TR eller symptomene dukker opp og symptomene jeg har nå ikke tilsvarer med tidligere så blir jo man litt sånn.. tja.. HVA SKJER!? Men kroppen forandrer seg statid vekk, så kan hende den er under en slags forandringfase nå og som du sier EL kan ha kommet senere og dermed mensen enda senere. Vi får se! Viktig og ikke ta gleden på forskudd hvertfall. Blir spennende hos legen på Fredag
matara Skrevet 16. februar 2016 Forfatter #20 Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, Harlekin skrev: Vet ikke helt hva du mener, men jeg var helt oppriktig. Hvis jeg ikke ser noe på en rett skjerm, vipper jeg på skjermen, og da gjør vinkelen at jeg ser det hvis det er noe. Og jeg mener altså at det er noe. Det var jeg også, tusen takk for at du tror meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå