Gå til innhold

Pris for dyrepass hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du tatt som privatperson for å bo hjemme hos noen og passe 4 hunder, 5 (ute)katter og en håndfull høns fra torsdag - tirsdag (5 dager)?
Du vil bo i et hus med flere mål inngjerdet hage. Kreves ikke så mye tur pr dag, men å være tilstede med dyrene, stelle og mate de.

Dette er ikke type vennetjeneste men en person vi kjenner og som vi vet er flink med dyrene (og som kjenner de). Personen er i midten av 20-årene. Jobber ikke, så det er ikke snakk om å ta fri fra jobb eller liknende.

Vi handler inn mat og drikke. Så tar man selv med seg eventuelt snop eller spesielle ønsker.

PS. er om sommeren. Dvs. ingen snømåking eller noe.

Personen vil at vi skal komme med et tilbud på pris. Hva ville du tatt om du var i samme situasjon som potensiell dyrepasser?

Anonymkode: d8e0d...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på om du vil det skal vær 24/7 watch:)Men det virker som det er det du mener:) Da vil jeg tro at rundt 350-400kr dagen er greit så lenge det bare er foring å turer å personen ikke har noe bedre å gjøre:) Det blir jo rundt 2000 kr tilsammen:) Men siden du kjøper mat inn så vet jeg fakttisk ikke:) Da kan det være han nøyes med 250 kr kanskje:)

Skrevet

Det blir jo 6 dager. Jeg hadde nok betalt en evt hundesitter her hjemme (har litt flere hunder, men ingen katter eller høns) rundt 2500-3000 totalt.

Skrevet

Ikke mer altså? Vi tenkte mer rundt 1000 kr døgnet.

TS

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg tenker sånn at skulle jeg satt mine på personat så koster det ca 100kr/døgn pr hund her jeg bor (vet det er billig, men sånn er det kanskje når man bor i gokk noen ganger ;) ) . Der dekkes også fôrutgiftene til hundene de dagene de er der.

Hjemme dekker vi fôrutgifter, i tillegg dekker vi alt av utgifter "beboer" har i henhold til mat og drikke som er nødvendig for de døgnene. Enten det er i form av lommepenger eller mat som er i innkjøpt. Det er jo også noen penger, og det er litt av lønna på mange måter.

Men selvsagt må jeg opp i 5000 pr/uke for å få en jeg synes er dyktig og troverdig så gjør jeg selvsagt det. Det er jo ikke slik at den som evt bor her hos oss ikke kan ta seg en tur til byen på kino, ha besøk av venner eller gå en tur i skogen med en hund eller to. De har jo sånn sett mye fritid for de pengene.  Dette forutsetter selvsagt at personen som skal passe hundene ikke går glipp av annen inntekt. Evt så kan jo vedkommende fint kombinere annen sommerjobb el.l. med hundepass, mine tåler arbeidsdager aleine.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Melder meg frivillig for 1000kr i døgnet 👏

• Liker 3
Skrevet

Husk at en person kan tjene 6000 kr skatte- og meldefritt fra en privatperson per år. Så 6000 kr er en fin sum. 

Anonymkode: 09b56...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...