AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Er det kun kjemien det går på eller kan det være andre utløsende faktorer som gjør at du ikke ønsker å gå videre med datingen? Hva er disse isåfall? Anonymkode: 49ad3...92a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Kjemien, man finner ut om dette er noen jeg vil gå videre med eller ikke, personligheten, verdiene... Anonymkode: 3672c...697
Sandie Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 En kombinasjon av personkjemi,fremtreden/holdning og utseende.Uten disse tre blir det ingen tiltrekning for min del.
Knocks Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Kjemi, tiltrekning og nogenlunde samme ønsker i relasjonen. Dette er de tre viktigste tingene i et forhold, mener jeg, for det er så mye i hvert punkt. Er det snakk om etter første date så er tiltrekning viktigst. Så kjemi. Så mål. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Kjemien, jeg må føle bittelitt sommerfugler ved tanken, samt småting jeg henger meg opp i.. Hadde en som kysset meg på første date, og han smattet hver gang han åpnet munnen sin over min. Forferdelig irriterende Og en som ikke la ned dolokket. Det er også irriterende. Etter bare en date så er det jo ikke følelser i bildet, og da er jeg ganske kresen på småting. Jeg orker ikke begynne å lære en mann å kysse riktig eller legge ned dolokket liksom. Da leter jeg heller til jeg finner en som kan det fra før. (Som jeg har gjort to ganger, sikkert derfor jeg er så opphengt i dolokket. Aldri hatt en mann i hus som ikke har gjort det.) Anonymkode: 33344...e3f
Gjest Minesveiper Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Mangel på kjemi, og eller at det føles feil.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Mangel på kjemi og felles interesser. Anonymkode: 0444c...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå