AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #41 Skrevet 7. mai 2016 19 minutter siden, debatant skrev: Hva legger du i galskap da? Å tro på at det er en gud der ute. Ren galskap. Asyliumet neste. Anonymkode: 5ff38...497 1
debatant Skrevet 7. mai 2016 #42 Skrevet 7. mai 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å tro på at det er en gud der ute. Ren galskap. Asyliumet neste. Anonymkode: 5ff38...497 Så du er i bunn og grunn imot ytringsfrihet, og synes det er like ille med ytringsfrihet som å masakrere millioner av mennesker. Du trenger hjelp Endret 7. mai 2016 av debatant
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #43 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, debatant skrev: Så du er i bunn og grunn imot ytringsfrihet, og synes det er like ille med ytringsfrihet som å masakrere millioner av mennesker. Du trenger hjelp Skal mennesker som er manipulert til å tro på en ekstrem tro få spre sine vrangforestillinger? Nå er du like ille som isis og abb. Anonymkode: 5ff38...497
debatant Skrevet 7. mai 2016 #44 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skal mennesker som er manipulert til å tro på en ekstrem tro få spre sine vrangforestillinger? Nå er du like ille som isis og abb. Anonymkode: 5ff38...497 Det er vel du som marginaliserer Hitlers metoder, hvilket er ondt. abb og isis er amatører i forhold til Hitler. Husk det,
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #45 Skrevet 7. mai 2016 4 minutter siden, debatant skrev: Det er vel du som marginaliserer Hitlers metoder, hvilket er ondt. abb og isis er amatører i forhold til Hitler. Husk det, Nei så flink du er med å anta ting. Nå er jeg plutselig ond fordi jeg ifølge deg marginaliserer? Wow. Har jeg dessuten sagt noe om hvem som er verst av isis abb og hitler? Dessuten veldig megetsigende at du vurderer abb og isis som mindre onde. I tillegg legger jeg merke til at du glatt ignorerte mitt første innlegg i tråden som er basert på årelang og dyp forskning av anerkjente forskere innen historie, vitenskap og til og med fra Roma. Men det er jo så typisk, hjernevaskede har vansker for å se den enkle sannhet. Du får gå ut og omfavne det største treet du finner, og lytte til hva naturen forteller deg. For naturen, som vi mennesker er en dyp del av, vet alt, hører alt og ser alt. Du trenger hjelp. Anonymkode: 5ff38...497
HomelessIcecream Skrevet 7. mai 2016 #46 Skrevet 7. mai 2016 Den 15.2.2016 at 22.31, Aye skrev: Hvis han finnes. Hvorfor lar han så mange uskyldige barn og voksne lide i verden da? 3
debatant Skrevet 7. mai 2016 #47 Skrevet 7. mai 2016 39 minutter siden, HomelessIcecream skrev: Er grafen henta fra Donald eller Smurfene?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #48 Skrevet 7. mai 2016 3 timer siden, debatant skrev: Liv er for komplekst til å oppstå "tilfeldig". Vitenskapen forteller oss hvordan liv oppsto på jorden. Gud kan du ikke bevise eksisterer. Anonymkode: 8a6bd...5e9
debatant Skrevet 7. mai 2016 #49 Skrevet 7. mai 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vitenskapen forteller oss hvordan liv oppsto på jorden. Gud kan du ikke bevise eksisterer. Anonymkode: 8a6bd...5e9 fortell om hvordan livet oppstod? Og hvordan "vitenskapen" underbygger din påstand. lykke til For du sitter vel ikke der og lyver?? Endret 7. mai 2016 av debatant
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. mai 2016 #50 Skrevet 7. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #51 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, debatant skrev: fortell om hvordan livet oppstod? Og hvordan "vitenskapen" underbygger din påstand. lykke til For du sitter vel ikke der og lyver?? Mennesker stammer fra apekattetene og Gud har ikke skapt jorden. Anonymkode: 8a6bd...5e9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #52 Skrevet 7. mai 2016 Jeg er min egen Gud, jeg eksisterer. Ergo, Gud finnes. Min Gud vel og merke Anonymkode: ca081...dd7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #53 Skrevet 7. mai 2016 Før jorda og de andre planetene i solsystemet vårt ble til var de EN stor gass og støvsky i verdensrommet. Støvskya var rester etter en eldre sol som hadde eksplodert. Dette var for nesten fem milliarder år siden, @debatant Anonymkode: 8a6bd...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå