Gå til innhold

Er zalando treig med å sende varene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så irriterende. Bestilte for et døgn siden og de har ikke sendt den i dag. Jeg skulle egentlig hatt pakken innen fredag, men med mindre de ikke sender den first thing i morgen får jeg den ikke. Noen erfaringer med zalando? Tror dere de sender den i morgen tidlig? Hvis ikke kan jeg bare ringe og be dem la være å sende den i det hele tatt, for da trenger jeg den ikke noe mer.

Anonymkode: 3f2d3...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill aldri ting i siste liten noen få dager før du trenger det.Det gjelder uansett hvor på nettet du bestiller.Når det er sagt,så synes jeg Zalando er ganske raske.Det varierer litt etter hvor mange pakker de har selvsagt men det sendes fra Tyskland eller Sverige såvidt jeg vet.Du får den sikkert ikke før neste uke vil jeg tro.

Anonymkode: 15611...b8a

• Liker 4
Skrevet

Det står jo 3-5 dager da. Du kan aldri forvente at de sender det samme dag når det ikke er forventet leveringstid. 

Skrevet
6 minutter siden, Dwight skrev:

Det står jo 3-5 dager da. Du kan aldri forvente at de sender det samme dag når det ikke er forventet leveringstid. 

Det står at det skal ta 3-7 virkedager før pakken er fremme hos meg, ikke at det tar 3 til 5 dager før dem sender den. Jeg har bestilt en del fra blivakker og da har de alltid sendt den første virkedager etter jeg bestilte.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestill aldri ting i siste liten noen få dager før du trenger det.Det gjelder uansett hvor på nettet du bestiller.Når det er sagt,så synes jeg Zalando er ganske raske.Det varierer litt etter hvor mange pakker de har selvsagt men det sendes fra Tyskland eller Sverige såvidt jeg vet.Du får den sikkert ikke før neste uke vil jeg tro.

Anonymkode: 15611...b8a

Sender de fra Tyskland eller Sverige er det ingen som får pakken bare etter 3 dager, noe de hevder på sine sider.

Skrevet

De er treige og man får ikke kvittering ved retur.

Anonymkode: db994...12c

Skrevet

Jeg har bestilt på zalando mange ganger, og de har alltid vært raske! Men man kan heller ikke forvente at de skal sende pakken innen samme dag.

Skrevet

De er normalt veldig raske. Bestiller jeg på en mandag, har jeg som regel pakken på fredag. 

Skrevet

Syns de pleier å være raske. Derimot er det veldig irriterende at man må printe ut returskjema selv..

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står at det skal ta 3-7 virkedager før pakken er fremme hos meg, ikke at det tar 3 til 5 dager før dem sender den. Jeg har bestilt en del fra blivakker og da har de alltid sendt den første virkedager etter jeg bestilte.

3-7 dager betyr gjerne at de sender på faste dager. I min jobb sender vi aldri ting på torsdager f.eks, så da vil du måtte vente to dager om du bestiller på en onsdag. Jeg gjetter på at du får pakken lørdag eller mandag.

Anonymkode: fddb2...0ae

Skrevet

Syns Zalando er treige. Hos meg tok det over en uke før pakken kom. Greit nok at de sender fra Tyskland, men når jeg bestiller på andre sider og får varen etter 2-3 dager så frister det ikke å bestille der igjen..

• 3 uker senere...
Gjest Cartina
Skrevet

Jeg synes det varierer veldig. Noen ganger tar det en uke før de sender, andre 1-2 dager. Selve frakten går som regel alltid kjapt, med mindre noe skjer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med Zalando. Har bestilt dyre klær mange ganger, aldri mer. De klærne deres er ikke bestandig som beskjevet, sko jeg bestilte så brukte ut, og en kjole til 2000 kr ble misfarget i vask (den hadde flere farger som ødela de andre), klokka jeg kjøpte var aaaaltfor liten, og de kansellerer hele ordren uten å gi beskjed, sender en rabattkode og kansellerer så ordren en gang til, skylder på feil ved bestillingen, og bruker du rabattkoden, får man beskjed om at den allerede er brukt. Det tar flere dager før pengene er på konto igjen, og varer sendt bruker langt tid og blir returnert uten videre så man må bestille på nytt. MØKKASIDE!!!

Skal man ha noe til jul kommer det leeeeenge etterpå, og da passer ikke klærne.

ANBEFALES IKKE, og det er synd, for de ser å ha mye utvalg, men kvaliteten er rævva!

Anonymkode: c5c2b...df1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt i annen tråd går det selvsagt ikke an å skylde på Zalando ang kvaliteten på klærne - det får man skylde på det bestemte merket man har kjøpt klær fra. 

Selv har jeg god erfaring med Zalando og alltid fått varer veldig raskt.

Anonymkode: d945a...0e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...