Gå til innhold

Date 45 åring når man er 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere?

- Jente 27

Anonymkode: e8613...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke probleme så lenge dere kommer overens og er på samme stadie i livet :) 

Anonymkode: 13983...d1f

Skrevet

Problemet*

Skrevet

Hvis det er en du virkelig liker så synes jeg du skal gå for det!😊 Er det noen fra jobben? Det du bør tenke på da i så tilfelle er om han virkelig er en du kan bli forelsket i sånn at det ikke blir ubehagelig. Hvis du er halvveis interessert så ville jeg holdt litt tilbake.

Anonymkode: 45250...399

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en du virkelig liker så synes jeg du skal gå for det!😊 Er det noen fra jobben? Det du bør tenke på da i så tilfelle er om han virkelig er en du kan bli forelsket i sånn at det ikke blir ubehagelig. Hvis du er halvveis interessert så ville jeg holdt litt tilbake.

Det er ikke en fra jobben :) har vært litt redd for om han kun er intr pga utseendet/at jeg ikke er på hans alder, eller om det er MEG.. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en fra jobben :) har vært litt redd for om han kun er intr pga utseendet/at jeg ikke er på hans alder, eller om det er MEG.. 

Det spørs hvordan han er. Men han må jo være en bra fyr siden du vurderer å date han og bra menn i den alderen tenker lenger enn kun utseendet. De vil ha en oppegående dame som de trives sammen med. Har han bedt deg på date eller du bedt han? 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere?

- Jente 27

Mannsgriser som går etter så mye yngre jenter, bør avsløres og eksponeres som de ekle og utnyttende, kvinnebrukerne de er. En date med en slik kan benyttes til å gi ham en solid skramme i lakken og sørge for at han ikke tør å legge seg etter unge kvinner heretter.

Anonymkode: f62ce...bc9

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på omstendighetene mener jeg. 

Det er ikke til å stikke under en stol at 18 år er stor aldersforskjell. En 27-åring har mer ugjort i livet, har gjerne behov for å reise mer, bygge karriere, gå ut med venninner.. Det trenger dog ikke være noe problem så lenge 45-åringen er åpen for et aktivt liv og ikke er traust og bundet av små unger, slitsom ekskone, rekkehus og hele den pakka.

Har selv vært sammen med en betydelig eldre mann i noen år. Angrer ikke, for han var en flott person, men jeg ser helt klart fordelene med å finne noen som er i cirka samme aldersgruppe som en selv. Alder er ikke BARE et tall, det er også å befinne seg på ulike steder i livet. Dette kommer ofte til syne senere i forholdet, når hverdagen inntreffer.

Om det er en helt spesiell kjemi og du har følelser, ville jeg tatt sjansen. Hvis du ikke har følelser for ham ennå, ville jeg nok vurdert å takke nei personlig - etter mine egne erfaringer.

Synes også det er stor forskjell på en 45-åring som tilfeldigvis finner kjemi med en 27-åring, og en 45-åring som bevisst søker så unge kvinner. Førstnevnte er helt OK, sistnevnte er for meg turn-off. Da tenker jeg at han enten er veldig overfladisk, eller at han er umoden og ikke takler en kvinne i sin egen aldersgruppe.

Anonymkode: 015ef...b97

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannsgriser som går etter så mye yngre jenter, bør avsløres og eksponeres som de ekle og utnyttende, kvinnebrukerne de er. En date med en slik kan benyttes til å gi ham en solid skramme i lakken og sørge for at han ikke tør å legge seg etter unge kvinner heretter.

Anonymkode: f62ce...bc9

Herregud, ro deg ned.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på omstendighetene mener jeg. 

Det er ikke til å stikke under en stol at 18 år er stor aldersforskjell. En 27-åring har mer ugjort i livet, har gjerne behov for å reise mer, bygge karriere, gå ut med venninner.. Det trenger dog ikke være noe problem så lenge 45-åringen er åpen for et aktivt liv og ikke er traust og bundet av små unger, slitsom ekskone, rekkehus og hele den pakka.

Har selv vært sammen med en betydelig eldre mann i noen år. Angrer ikke, for han var en flott person, men jeg ser helt klart fordelene med å finne noen som er i cirka samme aldersgruppe som en selv. Alder er ikke BARE et tall, det er også å befinne seg på ulike steder i livet. Dette kommer ofte til syne senere i forholdet, når hverdagen inntreffer.

Om det er en helt spesiell kjemi og du har følelser, ville jeg tatt sjansen. Hvis du ikke har følelser for ham ennå, ville jeg nok vurdert å takke nei personlig - etter mine egne erfaringer.

Synes også det er stor forskjell på en 45-åring som tilfeldigvis finner kjemi med en 27-åring, og en 45-åring som bevisst søker så unge kvinner. Førstnevnte er helt OK, sistnevnte er for meg turn-off. Da tenker jeg at han enten er veldig overfladisk, eller at han er umoden og ikke takler en kvinne i sin egen aldersgruppe.

Anonymkode: 015ef...b97

Det er nok ikke bare bare, men som alle vi single vet så er det vanskelig å finne en kjæreste. Så hvis man er forelsket i denne personen og det er gjensidig så er det mye som kan gå. 

Skrevet

Det hadde ikke vært aktuelt for min del, men hver sin lyst :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er idiotisk. Dere er sannsynligvis på helt forskjellige steder i livet. Har han barn?

Han kunne faktisk vært faren din, helt ærlig så blir jeg helt kvalm av sånne forhold....

Anonymkode: 0bd7b...463

• Liker 4
Skrevet
Den 16.2.2016 at 16.47, AnonymBruker skrev:

Ser ikke probleme så lenge dere kommer overens og er på samme stadie i livet :) 

Hvordan i all verden har du tenkt at det skal gå an?

• Liker 2
Skrevet

Ja ! Jeg er enig med det som blir sagt over: så lenge dere er på samme "sted"! Jeg er i et lykkelig forhold med en mann på sitt 41 år og har selv nettopp fylt 27, og kan med hånden på hjerte si at ingen gjør meg lykkeligere.

vi har de samme ønskene for fremtiden, jobber for en fremtid sammen og vi gjør det bra i lag 

Nå skal det sies at det ikke er noen barn fra tidligere, og vi har bare bra folk rundt oss som støtter og vil oss vel.

• Liker 1
Skrevet

Når man er 27 og 45 så er begge voksne, hadde vært noe annet dersom dere var 22 og 40. Har straks vært 15 år sammen med en 15 år eldre mann, var 26 når jeg traff han :)

Anonymkode: e0462...5b3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er idiotisk. Dere er sannsynligvis på helt forskjellige steder i livet. Har han barn?

Han kunne faktisk vært faren din, helt ærlig så blir jeg helt kvalm av sånne forhold....

Hjelpe meg, hvem bryr seg om det?? Jeg blir mer kvalm av damer som bruker mennene sine som levende nikkedukker, folk som gjør alt for å holde oppe en fasade av perfekt familieliv mens utroskap og alkoholisme regjerer på innsiden, folk som er voldelige mot kjærestene sine, foreldrene som bruker barna sine som en brikke i sin intense matkamp i Kunne nevnt i fleng.

Par som er lykkelige, respekterer hverandre og har det bra har jeg full respekt for uansett aldersforskjell og kjønn!

• Liker 3
Skrevet

Nå som mine singledager begynner å telle oppover merker jeg at flere og flere menn over 40 interesserer meg, og jeg selv er 25. Jeg ser egentlig ikke problemet, så lenge dere trives og har samme mål og verdier, kos dere :)

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke barn. Aldri vært gift. Jeg har to barn fra tidligere forhold. Han kunne ikke vært faren min, for jeg har en far. Men ja, han kunne hatt et barn på min alder ja. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpe meg, hvem bryr seg om det?? Jeg blir mer kvalm av damer som bruker mennene sine som levende nikkedukker, folk som gjør alt for å holde oppe en fasade av perfekt familieliv mens utroskap og alkoholisme regjerer på innsiden, folk som er voldelige mot kjærestene sine, foreldrene som bruker barna sine som en brikke i sin intense matkamp i Kunne nevnt i fleng.

Par som er lykkelige, respekterer hverandre og har det bra har jeg full respekt for uansett aldersforskjell og kjønn!

:sjokkbla:

Anonymkode: 7cfab...05c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...