Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min klager sånn på at jeg bruker så mye tid foran speilet og ikke "tør" å gå ut uten å sminke meg. 

Men jeg bruker ikke allverdens tid bak speilet, og er relativt rask når jeg sminker meg. Men det er da normalt å sminke seg litt før man feks skal på butikken? Jeg sliter feks med veldig mørke ringer under øynene og synes ikke det er noe kjekt å gå ut uten å dekke litt. Det må da være ok å føle seg fresh?

Hvilken sminke tar du på deg før du skal ut for å sørge for å se litt freshere ut?

Anonymkode: c712f...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint gå ut uten sminke. Det må jeg uansett, hunden min venter ikke på at jeg skal sminke meg ferdig om  morgenen :fnise:

Men trenger bare litt mascara og litt øyebrynsblyant på plass, så er jeg good to go. Gitt opp å skjule de blå ringene, de forsvinner aldri, og er bare mas å sparkle under øynene hele tiden.

Skrevet

Har ingen problem med å gå helt uten sminke, men maskara gjør at jeg føler meg litt freshere.

Skrevet

En ansiktskrem med bittelitt pigment som dekker og jevner ut hudfagen litt, pluss mascara og lipgloss.

Skrevet

Før måtte jeg tegne opp øyenbryn, men så fikk jeg gått til microblading,så nå trenger jeg ikke det lenger takk og pris. Men  foundation for å jevne ut huden, solpudder og litt skimmer på kinnbena, ja og mascara, da føler jeg meg tvert litt fresh.

Skrevet

Jeg bruker nesten aldri sminke..  Men hvis jeg skulle valgt et eneste sminke produkt så må det bli rouge!

Jeg har ren hud og mørke vipper og bryn..  med litt rouge ser jeg freshere ut.  

• Liker 2
Skrevet

Går gjerne uten sminke, men om jeg føler meg ufresh og kan bruke bare ett produkt blir det øyebrynpennen! 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, _Meow skrev:

Har ingen problem med å gå helt uten sminke, men maskara gjør at jeg føler meg litt freshere.

Samme her! Kan gjerne gå helt uten sminke, men en touch mascara gjør susen...

Skrevet

Jeg må bruke skygge på brynene. Det er absolutt must for min del, for jeg har ikke farge på hårene, og svært få hår. 

Blir også veldig glad om jeg kan ta på mascara. Mer enn det bruker jeg ikke til vanlig uansett. Skal jeg i møter e.l. tar jeg på litt foundation i tillegg, øyeskygge og sånt kun når jeg skal på fest.

Anonymkode: dca2d...3b6

Skrevet

Lipgloss! Litt farge på leppene og gjerne litt i kinnene gjør u.n.d.e.r.v.e.r.k.e.r  :hjerter_rundt:

Skrevet

Bruker ikke sminke i sommerhalvåret, men nå om vinteren har jeg som oftest på meg litt solpudder (brukes som rouge, ikke over hele ansiktet) og kanskje en lett foundation de dagene jeg føler meg gusten og grå. Ler til jeg gråter altfor ofte til å bruke maskara til daglig, men har en transparent en som brukes av og til.

Skrevet

Hvis jeg ikke har urenheter og har en fres farge går jeg uten sminke. Men nå på vinteren bruker jeg bittelitt foundation og solpudder. 

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Jeg ha mascara for å føle at jeg i det hele tatt har et ansikt. Det er det eneste jeg absolutt ikke kommer utenom. Jeg har helt hvite øyevipper, og ser utrolig naken ut når de ikke er sminket. 
Ellers pleier jeg å bruke en lett foundation, lipgloss og kanskje litt solpudder til hverdags, men det er ikke akkurat noen krise om jeg går uten. 

Endret av Margit Spat
Skrevet

Jeg har alltid på meg foundation, og fyller brynene før jeg går ut. Bruker mascara, eyeliner, litt øyenskygge og blush til vanlig også, men hvis jeg bare skal på butikken så dropper jeg gjerne dette.

Skrevet

Maskara! Har helt lyse og korte øyevipper, slik de ikke synes uten maskara på

Skrevet

Mascara og øyenbrynsskygge, så er jeg good to go. Bruker som oftest eyeliner også men det er ikke noe jeg ha på for å gå ut.

Skrevet

Bruker stort sett bare mascara, da der fremhever øynene mine godt. Har ikke behov for noe mer for å føle meg fresh, og går fint uten sminke når jeg bare skal småting.

Skrevet

Jeg kan ikke gå helt uten sminke fordi ringene under øynene mine er så blå/lilla at jeg ser syk ut uten concealer. De er litt mindre synlig når jeg er brun. 

Skrevet

Mascara er et must, ikke mye, men sånn passe og litt nøytral leppestift. Ellers ingenting. 

Skrevet

Mineralpudder og øyebrynspenn. Men føler meg egentlig styggere jo lengere jeg står foran speilet 

Anonymkode: 0ea48...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...