AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har vært singel en stund nå og er egentlig veldig lei av det. Jeg dater, men har enda ikke funnet noen. Så jeg har tenkt å prøve å snu det om til noe positivt, for det er jo nå jeg kan gjøre hva jeg vil! Så hva ville du gjort om du var singel og kunne bestemt helt fritt? Anonymkode: e7c69...9db
Cashbah Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har planer om å jobbe i utlandet. Også skal jeg reise en del med venner
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Jeg er lykkelig gift nå (vært gift i 6 år), men var singel i ca 4 år før jeg traff ham. De årene brukte jeg meget fornuftig synes jeg Jeg datet og hadde korte, spennende og morsomme forhold, sjelden over lengre perioder enn 3 måneder. Var endel ute, hadde ons, og forsynte meg grovt av utvalget på Sukker.no etc. Nå skal det sies at jeg er en følelsesmessig robust og sexglad dame da, vet at det ikke er for alle Nå er jeg veldig fornøyd med å være i et gjensidig monogamt forhold. Jeg tror også det var veldig riktig at jeg ikke slo meg til ro i 20-åra, traff mannen da jeg var 30. Anonymkode: 6091d...434 6
Okapi Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Kommer ærlig talt ikke på noe jeg kan - og vil - gjøre som singel som jeg ikke også kunne gjort i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Kjærlighet. Å bli elsket. Enten blir de venner ellers redd. Ingen som er forelsket i meg. Når jeg flørter får jeg lite til ingen respons. Anonymkode: feabf...e78
Gjest Aye Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Ha sex med over 1000 kvinner. Nærmer meg. Hehe neida. Tuller bare. Jeg vet ikke. Bare nyte singellivet.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Har ingen interesseav å gifte meg, men er mye jeg har lyst til å gjøre for jeg ender opp i fast forhold. Reise til chernobyl, reise til rundt om i verden å se på ting fra 2.verdenskrig, da jeg har en stor interesse for det og det å ta bilder. Reise generelt for å komme ovr spennende ting jeg ikke vet om enda. Er så mangt! Anonymkode: 7eee9...822
Gjest Dwight Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Reise på akkurat den ferieturen jeg vil. Feks Kilimanjaro
Marwel Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Ingenting. Kan ikke se at det er noe jeg har lyst til å gjøre som en evt kjæreste ikke kunne vært med på. 1
Gjest Timber Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 Nå trives jeg i min menalt syke singeltilværelse, og verken jakter eller dater. Men jeg tenker slik at dersom en kjæreste setter begrensninger på hva jeg skal kunne oppleve, så er det ikke riktig kjæreste for meg.
Gjest snowz Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 Jobbe i utlandet og dra på backpacking.
Gjest Mythic Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, Okapi skrev: Kommer ærlig talt ikke på noe jeg kan - og vil - gjøre som singel som jeg ikke også kunne gjort i et forhold. Helt enig. Lurer på hva det skulle være?
Gjest Linaria Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Bo i utlandet, noe jeg gjør, reise så mye jeg vil, flørte med hvem jeg vil, være så lat jeg vil og så sprek jeg vil akkurat når jeg føler for det, drikke alkohol når jeg egentlig ikke bør, dra ut på byen uten at noen lurer på når jeg kommer hjem. Aah, det er deilig å være singel.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Jeg fant ikke Mannen I Mitt Liv før jeg var 33. Jeg er veldig glad jeg fikk noen år med å bo helt alene. Det er godt å vite at man klarer seg helt fint på egenhånd. Jeg har flere venninner som aldri har bodd alene, men som kun har bodd med foreldre, i kollektiv, og så flyttet sammen med kjæreste. De har ikke samme selvtilliten som meg, og er ofte tragisk hjelpeløse med praktiske ting, for de har aldri vært i den situasjonen at de har måttet løse problemer helt selv. Jeg er også glad for at jeg har fått reise en god del alene. Det har også bidratt til bedre selvtillit, og at jeg er mer uredd og mindre hjelpeløs. Anonymkode: ea62b...dd6
OppNedPåAlt Skrevet 17. februar 2016 #15 Skrevet 17. februar 2016 I mitt ideelle forhold er det kun sånne seksuelle ting man må være singel for å gjøre. Det skal gå an å reise, jobbe og ha det gøy, selv om man er i et forhold. Men nå har jeg hatt min del av dårlige ONS, og har ellers ingen seksuelle ønsker og preferanser som en kjæreste vanligvis ikke hadde akseptert, så jeg er klar for et bra forhold 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå