AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg ødela øyenbrynene mine da jeg var tidlig i tenårene. De har virkelig plaget meg i mange år. Jeg syns de er for tynne og i tillegg så mangler de hår der de er på det tykkeste. De er rett og slett uflidde. Hårene vokser bare i villelse og vokser aldri der jeg vil de skal vokse. Jeg har vurdert litt å dra til profesjonelle for å fikse de, men jeg tenker at det er vel ikke så mye de kan gjøre når der rett og slett ikke er så mye hår og ta av? Og når det ikke virker som om de vokser ut igjen der jeg faktisk trenger hår. Jeg bruker å tegne litt på dem, men så er jeg ikke så veldig flink til det heller.. Å tatovere er uaktuelt ettersom jeg ikke har råd. Noen som har noen tips? Det er så utrolig plagsomt. Øyenbryn er jo veldig viktig, og jeg føler ikke at jeg kan ha håret mitt bort fra ansiktet for da ser man det så godt. Anonymkode: 6d1db...f2b
Gjest GulSol Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jobb med det du har, ikke det du ikke har. Dra til en profesjonell (det er alltid best når det gjelder bryn, de er SÅ viktige for ansiktet!), spør om litt tips til beste øyebrynsform og hvilken teknikk du kan bruke for å forme dem selv. Anbefaler å bruke en kost og øyebrynsskygge fremfor blyant! Se videoer på youtube, der er MASSEVIS av tips! :-) Lykke til.
Fiberhusk Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Huff, jeg skjønner godt hva du mener! Jeg fikk mine permanent ødelagt i et uhell da jeg var tenåring selv, og de har aldri kommet tilbake. Har vel bare 4-6 hår som jeg tenger etter i "lengden" (totalt på begge bryn altså). Nå er jeg heldig som er veldig stødig på hånden og tegner pent. Har flere hår helt innerst, på det tykkeste, men ikke utover. Eneste jeg kan anbefale er å spare opp til tatovering, etterhvert. Du trenger jo ikke ta det nå, men spar litt innimellom, så får du råd til slutt
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Spar til du har råd til microblading. Det er verdt det, jeg har nettopp fått fikset mine pga. samme greia. Utgjør så mye for selvfølelsen altså! Anonymkode: 46da8...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spar til du har råd til microblading. Det er verdt det, jeg har nettopp fått fikset mine pga. samme greia. Utgjør så mye for selvfølelsen altså! Anonymkode: 46da8...4ac Hva er microblading? Anonymkode: 85743...fcf
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er microblading? Anonymkode: 85743...fcf Det er semipermanent øyenbrynstatovering med hårstråteknikk, om du googler det ser du hvor utrolig fint og naturlig resultatene blir Anonymkode: 46da8...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Meld deg som modell hos de som holder profesjonelle kurs i permanent makeup /tatoveringsbryn. Da får du det gratis 👍 hårstråteknikk slik at det blir så naturlig som mulig er best eller microblading som er med et annet utstyr men lager "hårstrå" den også. Anonymkode: 4c2c8...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå