AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Drar på guttetur i morgen, og har i dag pr dags dato ingen fast kjæreste. Snakker en del med en jente, men aldri møtt henne. Flørtete tone, og vi snakker om å møtes når jeg er hjemme igen. Er jeg bundet til å unngå damer på feriestedet pga nettflørten, eller kan jeg gjøre hva jeg vil? Tør ikke spørre henne hva hun syns fordi jeg ikke vil virke slem. Kunne tenkt meg å gjøre akkurat det jeg vil, men vil ikke være slem ovenfor henne også. Kanskje hun treffer andre, vet ikke. Hva ville dere jenter tenkt og forventet? Tror hun vi er noe når vi flørter mye? Anonymkode: a332e...875
FriCol Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Gjør hva du vil, du har ikke møtt denne jenta engang... 1
Sirah Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Gjør som du vil. Dere har jo ingen forpliktelser ovenfor hverandre ut i fra det du skriver. 1
Brob Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Gjør som du vil, men vær ærlig med henne om hun spør. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Gjør som du vil. Men om du roter deg borti noe på turen og hun får vite om det, så er det jo en liten fare for at hun ikke gidder å møte deg. Anonymkode: daf1b...d93 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Gjør det du vil, men ikke dra med deg sykdommer hjem. Og du har ingen rapporteringsplikt til henne. Anonymkode: ac069...ad8 1
Nanami Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Han jeg dater reiste vekk i to uker etter vi hadde møttes uken før. Jeg antar at han gjorde noe med noen andre da, men jeg har ikke noe behov for å få det bekreftet. Hva han gjorde før vi ble eksklusive er hans sak, vi brukte kondom frem til vi begge sjekket oss, så jeg vet at han ikke hadde noe som kunne smitte meg. Det er viktigst.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Gjør som du vil, du har ingen forpliktelser enda - men ikke gi henne kjønnssykdom som suvenir fra turen Så bruk kondom! Anonymkode: 31e1b...651 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå