AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har lenge lurt på om det er noe galt med kroppen min, er en mann i begynnelsen av 20 åra, skriver normalt sett ikke på dette forumet men siden dette er typisk problem for kvinner... Var litt lubben i alle ungdomsårene, på mitt verste nesten 100 kg, men nå har jeg snudd om livsstilen, gått ned i vekt og anser meg som ganske godt trent, veier nå 77 kg på mine 186 cm. Siden romjula har jeg gått ned 5 kg, og nå har jeg knapt fett på overkroppen, sixpacken (små muskler dog) viser godt nå, men fremdeles er det en svær bulk på rumpa, samt ekstra fettklumper på leggene og lårene... Ikke misforstå, målene har blitt mindre her også men fettfordelinga gjør at kroppen ser så sykt usymmetrisk ut :/ nesten alle menn lagrer det på overkroppen, hvorfor akkurat meg?! Hvis man kun ser på buksene mine skulle man trodd jeg var 90 kg, overkroppen 70 kg. Jeg vet egentlig hva som må gjøres for å bli kvitt problemet, men jeg begynner å bli veldig utålmodig nå, lurer på om andre damer har hatt det likt? Hvor mange kg må til før det er borte, og er det slik at hvis jeg går ned 5 kg til, da forsvinner hvor mange % fra der det er mest, istedenfor overkroppen hvor jeg knapt har noe igjen? Anonymkode: 6ac7e...9e2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: lurer på om andre damer har hatt det likt? Anonymkode: 6ac7e...9e2 eller menn såklart Anonymkode: 6ac7e...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå