Gå til innhold

Kan ikke åpne filer i msn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke åpne filer folk sender meg på msn. Det har vært sånn siden jeg fikk internett i september. Har prøvd flere ganger, men hver gang jeg aksepterer å motta en fil, henger internett seg opp. Hvis jeg prøver å gå inn på nettet på nytt, får jeg opp en feilmelding. Har prøvd å gjøre det meldingen sier, og har funnet ut at den eneste måten jeg får internett til å virke igjen, er å slå av maskinen og trekke ut kontakta til modemet. Slik må det stå i noen minutter, og så kommer jeg inn igjen. Men kan fremdeles ikke åpne filer i msn... Dette er irriterende!!! :-? Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke så mye om dette her... Jeg vet bare at jeg ikke får åpnet vedlegg i mailer, tipper det er fordi eieren av maskinen har satt i gang med et gedigent sikkerhetsopplegg :wink:

Men kjenner du ingen gutter som kan litt om dette? De pleier å kunne hjelpe...

Skrevet

Da jeg brukte messenger (Den som følger med xp) så fikk jeg aldri mottatt filer. Avinnstallerte den og lastet ned MSN. Den funker som bare det.

Dersom du allerede bruker MSN så hadde jeg inntallert den på nytt. Kanskje det er noe med oppsettet i brannmuren, dersom du bruker det.

Skrevet

Gå inn i mine dokumenter, og åpne mappen "Mine motatte filer" tror filene skal ligge der.

Skrevet
Gå inn i mine dokumenter' date=' og åpne mappen "Mine motatte filer" tror filene skal ligge der.[/quote']

Jeg fant dem ikke der!! :-? Men takk for svar!

Skrevet
Da jeg brukte messenger (Den som følger med xp) så fikk jeg aldri mottatt filer. Avinnstallerte den og lastet ned MSN. Den funker som bare det.

Dersom du allerede bruker MSN så hadde jeg inntallert den på nytt. Kanskje det er noe med oppsettet i brannmuren, dersom du bruker det.

Jeg har msn messenger... Er det messenger eller msn da?? :klø:

Skrevet

er sånn her og..samme om jeg skal åpne linker andre steder på nett og. Åpne link på kg f.eks funker ikke,da henger siden seg opp.

er det noe med xp eller? :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...