Gå til innhold

Jenter som gir lite på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, kenpet skrev:

Vet at denne tråden er ett år gammel, men gidder ikke å lage en ny tråd om dette.

Jeg irriterer meg kraftig over jenter som ikke svarer på Tinder. Skjønner at de ikke svarer på andre nettsider, men på Tinder må to personer ha likt hverandre for å starte en samtale. Hvorfor like en person når man ikke har interesse av å snakke med personen?

Noen ganger åpner jeg samtalen med et kort "Hei :)". Andre ganger åpner jeg samtalen med å kommentere noen av bildene hennes slik at hun ser at jeg har tatt meg tid til å se på profilen hennes.

Får jeg ikke svar etter 3 dager, har jeg begynt å skrive: "Beklager bryet. Jeg går bare etter billige jenter, og du så jo ganske billig ut. Men der tok jeg visst feil. Jeg bedømmer dessverre alt for mange jenter etter utseendet, så vil bare beklage det. Ha en fortsatt fin dag! :)". Det samme til jenter som knapt gidder å holde en samtale i gang. 

Hvorfor gidder du å svare når du ikke har fått svar etter 3 dager?!? Bare for å kaste litt skit som en liten unge? Hehe jaja....bedre å bare tenke fuck og og gå videre istedenfor å komme med et så barnslig svar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du skriver det, så de kan prise seg lykkelig over at de ikke svarte deg!:)

Anonymkode: 07905...45d

:biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, kenpet skrev:

Vet at denne tråden er ett år gammel, men gidder ikke å lage en ny tråd om dette.

Jeg irriterer meg kraftig over jenter som ikke svarer på Tinder. Skjønner at de ikke svarer på andre nettsider, men på Tinder må to personer ha likt hverandre for å starte en samtale. Hvorfor like en person når man ikke har interesse av å snakke med personen?

Noen ganger åpner jeg samtalen med et kort "Hei :)". Andre ganger åpner jeg samtalen med å kommentere noen av bildene hennes slik at hun ser at jeg har tatt meg tid til å se på profilen hennes.

Får jeg ikke svar etter 3 dager, har jeg begynt å skrive: "Beklager bryet. Jeg går bare etter billige jenter, og du så jo ganske billig ut. Men der tok jeg visst feil. Jeg bedømmer dessverre alt for mange jenter etter utseendet, så vil bare beklage det. Ha en fortsatt fin dag! :)". Det samme til jenter som knapt gidder å holde en samtale i gang. 

:overrasket:

Anonymkode: 38464...764

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2016 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Det hansker om at vi damer oftere er lynkjappe med meldinger og på kommunikasjon generelt.

Innholdet da,det er ikke viktig, bare at det er kjapt? Gi deg dette mener du ikke seriøst, stiller noen deg et spørsmål og du svarer med noe svada, ja da er det faktisk du som har et problem, uansett hvor kjapp du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.2.2016 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke veldig engasjert på Tinder, men har en konto og svarer om jeg får en melding.  Merket at mange av jentene som sender meg en melding legger null arbeid i samtalen, de prøver ikke å være morsomme og gir lite info når man spør om noe. 

Forstår egentlig ikke greia, det er jo de som tar kontakt med meg, er greia det at de forventer at jeg skal underholde dem?

Anonymkode: 63e19...6d6

De er vell bare seg selv da? Personlig gir jeg ikke så mye i samtale med fremmede menn på nettet. Om vi møtes og jeg liker deg vil jeg by mer på meg selv. 

Anonymkode: caa96...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, kenpet skrev:

Hvorfor ikke bare gåvidere? 

Anonymkode: caa96...6d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 2/16/2016 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke veldig engasjert på Tinder, men har en konto og svarer om jeg får en melding.  Merket at mange av jentene som sender meg en melding legger null arbeid i samtalen, de prøver ikke å være morsomme og gir lite info når man spør om noe. 

Forstår egentlig ikke greia, det er jo de som tar kontakt med meg, er greia det at de forventer at jeg skal underholde dem?

Det er bortskjemte priviligerte kvinner. Noen med prinsessesyndromet. De er vandt til at en haug av kåte desperate menn tar kontakt. Så de tar selvfølgelig sjeldent initiativ eller gjør noe selv, de bare venter på at du skal gjøre alt

Anonymkode: c02a1...d9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerntJohnny

De trenger ikke gjøre noe. For på Tinder er det en drøss med menn de kan få match med uansett.

De kan velge og vrake. Bare gi faen i Tinder. 

Det burde da være åpenbart hva man burde gjøre? Det er dårlig utnyttelse av tiden å være på tinder, med mindre du er utrolig fysisk attraktiv.

Derfor sveiper alle gutta så mye de kan til høyre på alle damer. Det er en kost/nytte greie. Kaste ut garn, og håpe på fisk.

Chattinga med damene er også et shitshow uten like. At noen gidder. 

Det samme burde man forøvrig være obs på i det virkelige liv også. Damene er minst like passive der. Ihvertfall de fleste. Det finnes dog endel gode og smarte jenter, men de er ikke i overtall for å si det sånn.

Det er ikke det at damene er så sykt horrible og forferdelige mennesker. Men de suger bare rett og slett i å forføre, og det å sjekke opp menn. Kjemi er tydeligvis noe kun menn skal stå for. Eller det å skape noe av verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, kenpet skrev:

Så kan du etterpå klage over at kvinnene bare går etter de slemme mennene og at du som en snill mann aldri blir likt av damene. 

Sam old song

Anonymkode: 4ab09...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva har det å si hva damer skriver på Tinder? Menn vil bare tømme seg inni de uansett. Og stikke av. Så noen felles interesser etc er ikke noe poeng å vite noe om. For menn på Tinder har 0 respekt. Tinder = Fandens verk. 

Anonymkode: c1409...7a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerntJohnny
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det å si hva damer skriver på Tinder? Menn vil bare tømme seg inni de uansett. Og stikke av. Så noen felles interesser etc er ikke noe poeng å vite noe om. For menn på Tinder har 0 respekt. Tinder = Fandens verk. 

Anonymkode: c1409...7a1

Kanskje fordi de som damene velger å sveipe til høyre på, og som de faktisk gidder å møte, er sånn som du beskriver? Den store flertall mannfolk kan faktisk være mer respektfulle hvis de blir gitt en sjanse

Men de er ikke spennende nok i chat, eller estetisk nok tilfredsstillende i profilen, til at damer gidder sveipe til høyre. Det er så mange menn der ute på tinder, at de bare går videre til nestemann.

Dette går faktisk i bunn og grunn på damene. Dere er de som alltid har valgt hvilke menn dere vil satse på. Dere har bedt om deres kake, nå må dere faktisk spise den også

Endret av BerntJohnny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Har endel kamerater som er flittig brukere av Tinder, de fleste av disse vil definere som uambisiøse/tiltaksløse menn uten særlig kontroll på eget liv(arbeidsløse/gjeldstyngede) men de har kanskje et noe over snitt ok utseende. De kan møte flere matcher på Tinder i uken, ofte med tilhørende overnattinger. Gutta er aldri ærlige i chattingen og maler  rosa skyer og glansbilder rundt seg selv og damene biter på hver gang. Det blir ofte med to eller tre dater før de ser hvordan gutta er i virkligeten. De har ofte truffet de samme damene.. 

De få jeg kjenner som ser etter seriøse relasjoner kommer sjelden til første date en gang. 

Konklusjon.. damer ser ikke etter seriøse greier på tinder uansett hva de skriver på å profilen sin.  De er der for fluktig selskap, oppmerksomhet og bekreftelse. 

Anonymkode: 4e54c...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.2.2016 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Hadde en ganske typisk samtale med ei jente på tinder nylig. 

Jeg spurte spørsmål, og prøvde så godt jeg kunne å krydre med litt humor. 

Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen.

Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). 

Det ville hun ikke, fordi hun følte ikke at hun fikk noe ut av samtalen. 

Anonymkode: 2e1c6...0c9

Ha ha👍

Anonymkode: b2f4a...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.2.2016 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Jeg har pratet med mange gutter på Tinder, og opplever ofte at samtaler dreier i en retning jeg ikke er så interessert i. Masse spørsmål (ofte kommer de i jobbintervjuform, som "hvor ser du deg selv om fem år?" og "beskriv deg selv med tre ord" eller "hva ville vennene dine sagt om deg?" grøss!), og så en "humoristisk" kommentar om det jeg har sagt. Dersom jeg forsøker å lede samtalen til noe jeg er interessert i blir det kanskje kommentert, før det kommer flere intetsigende spørsmål. Da blir det fort "ja", "nei" og "haha". Jeg er for høflig og konfliktsky til å skrive "jeg orker ikke å prate mer med deg" eller å slette, og håper i det lengste at samtalen skal fase ut av seg selv.

Anonymkode: 741b6...d3a

Kanskje de prøver å finne ut hvem du er, hva er dine langsiktige mål osv. Noe som (for menn ihvertfall) er viktig hvis man skal be deg ut på date og eventuelt at det skal bli seriøst.

Som mann gidder jeg ikke å bruke tiden på en kortere eller lengre fling. Da kan jeg være likesågreit singel, istedet for å kaste bort tiden. Dine venner, hvor du ser for deg om femår isv er viktig.

Anonymkode: b2f4a...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 18.2.2016 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke svare for de jentene TS nevner, for selv så synes jeg at jeg er rimelig til stede i samtalene. Men jeg har jo opplevd at noen menn slutter å svare. Som kvinne så ønsker jeg egentlig at mennene skal være litt frempå, og det tror jeg mange andre damer også gjør. Det hadde kjentes så deilig å bli tatt "med storm", at en mann viser tydelig interesse, deltar i samtalen, og foreslår en date. Det er ikke ofte det skjer for mitt vedkommende. Om det var en interessant mann som gjorde de rette tingene, så hadde jeg nok lett blitt interessert/betatt. Det virker nesten bare som en drøm.

Anonymkode: 0fc07...3e1

For en bortsjemt jentunge. Prinsessesyndrom til tusen.

Dere har bedt om situasjonen dere er i kvinner. Dere har sagt til menn i flere tiår nå at de ikke skal være frempå og ta initiativ for da er de creeps og det er overgrep og trakassering og MeeToo og det som værre er. Dere har INGEN ting å klage over.

Anonymkode: a5ccc...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.2.2016 at 12:49 PM, AnonymBruker said:

Jenter gir svært lite av seg selv i utgangspunktet ...de er så avhengig av at mannen tar initiativ til alt. Det er som om de ikke klarer å tenke selv. Man må holde dem i hånda til enhver tid...lede dem osv. Generelt sett er det slik regelen er med noen unntak.

Det foregår ikke så mye mer enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme selv. I området hvor jeg bor så er det mange som ikke har bilder, eller kun ett bilde, og nesten ingen har noen tekst i det hele tatt. Når jeg skriver så er det akkurat det samme, at jeg må hele tiden være aktiv og holde samtalen i gang, for de viser rett og slett null interesse. Men det er nok trolig fordi at det er meg at de oppfører seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.2.2016 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Kan være et tegn på at jenta er vant til masse oppmerksomhet fra gutta og har aldri trengt å anstrenge seg. Rødt flagg

Anonymkode: 9d31c...467

Hvorfor skulle det være rødt flagg? Er vel en grunn til at hun er "vandt til masse oppmerksomhet?" 

Anonymkode: 218f1...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...