Gå til innhold

Jenter som gir lite på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange overlegne billige tøser på datingsider. De jakter bare på pulbare fotomodeller med penger.

Heldigvis får de fleste akkurat den partneren de fortjener..

Anonymkode: 9f235...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en ganske typisk samtale med ei jente på tinder nylig. 

Jeg spurte spørsmål, og prøvde så godt jeg kunne å krydre med litt humor. 

Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen.

Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). 

Det ville hun ikke, fordi hun følte ikke at hun fikk noe ut av samtalen. 

Anonymkode: 2e1c6...0c9

Det opplever jeg annenhver gang jeg snakker med noen der. Pussig nok er det også alltid de som starter samtalen, da gjerne med "hei" eller "fint hår" (er for feig til å ta kontakt selv). Skjønner liksom ikke hvorfor man tar initiativ til å snakke med noen, og så legger absolutt null i selve samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen.

Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). 

Menn kan fint være like slappe de også altså. Mange er treeeege. Og de går i glemmeboka gitt. 

Anonymkode: bf3b7...4e9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kunne vært helt speilvendt. Synes jeg som jente nesten alltid må holde samtalen i gang, både de jeg starter selv og de som initieres av ham. Ofte man ikke får noe initiativ tilbake, og ender til slutt opp med å slette matcher med helt fraværende fyrer. 

Anonymkode: 30bb9...508

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pratet med mange gutter på Tinder, og opplever ofte at samtaler dreier i en retning jeg ikke er så interessert i. Masse spørsmål (ofte kommer de i jobbintervjuform, som "hvor ser du deg selv om fem år?" og "beskriv deg selv med tre ord" eller "hva ville vennene dine sagt om deg?" grøss!), og så en "humoristisk" kommentar om det jeg har sagt. Dersom jeg forsøker å lede samtalen til noe jeg er interessert i blir det kanskje kommentert, før det kommer flere intetsigende spørsmål. Da blir det fort "ja", "nei" og "haha". Jeg er for høflig og konfliktsky til å skrive "jeg orker ikke å prate mer med deg" eller å slette, og håper i det lengste at samtalen skal fase ut av seg selv.

Anonymkode: 741b6...d3a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere gutter som er klisslike, altså. Mange sier ikke hei i det hele tatt, og er generelt dårlig på å føre en samtale. Derfor jeg ofte kvier meg til å starte samtalen selv, for det blir fort dødt og kleint. 

Anonymkode: 2329e...869

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes bli kjent samtaler er gørr kjedelig, og nesten ingen gidder å skrive noe om seg selv, vanskelig å være engasjert i samtalen når det er lite ved profilen som gjør en interessert i utgangspunktet.

Anonymkode: 13222...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes bli kjent samtaler er gørr kjedelig, og nesten ingen gidder å skrive noe om seg selv, vanskelig å være engasjert i samtalen når det er lite ved profilen som gjør en interessert i utgangspunktet.

Men hvorfor ta kontakt da?

Anonymkode: f74bb...78c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg var ikke klar over at dette var en "jentegreie". Har hatt det samme problemet selv med menn på Tinder.. Ofte er det de som tar kontakt først - men de bidrar ikke til å holde samtalen igang. De svarer på det jeg spør om, men that's it. Da gidder jeg ikke skrive mer, fordi jeg tenker at han kun svarer for å være høflig og egentlig snakker med masse heitere damer han heller vil treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ta kontakt da?

Anonymkode: f74bb...78c

Var ment mer som svar på hvorfor jeg gir korte svar og er dårlig på å holde samtalen i gang, pleier sjeldent å starte samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gaddikke Tinder og happn mer...

jeg matchet damer fra øverste hylle de gangene jeg har hatt konto. Men hva F er poenget? Går ikke ann å snakke til de...

"Hihi"

"Såpass ja" <----gir meg lyst å kaste kaffekopper

"Ja, d esantdet".....

glad jeg har fått øynene opp for latino-jenter. De går det jo å prate til...og de oppfører seg som kvinner og har beina på jorden.

Anonymkode: 8b56a...d3a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klikker liker på de fleste og så gidder de bare bry seg med å svare de som de føler interesse fra. Sånn er det sånn vil det alltid være. Ta tinder for det som det er. Jeg fant selv min forlovede på tinder, men jeg sorterte ut veldig mange før jeg møtte han. Ofte var det bare et vagd svar som skulle til for at jeg mistet interessen, fordi utsende eller noe annet ikke var så himla interessant i seg selv. 

Mitt beste tinder råd:

Så er du seriøs, gjør en innsats. Får du ikke respons gå videre. Ikke bruk energi på å irritere deg over hvordan andre oppfører seg, konsentrer deg om deg selv og bruk tid på de som er verdt tiden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg chattet med en mann som først svarte meg og var hyggelig. Men så da vi chattet for andre gang, så spør han på nytt hvor jeg bor, og jeg svarer det samme som sist. Men da syntes han det var for langt unna... Uff, det kjentes kjipt å bli avvist for avstanden, for man får jo på følelsen av at det ikke er den virkelige grunnen, men at han sikkert hadde flere andre matcher som han syntes var finere. (Er det egentlig noen som avviser med avstand som reell grunn? Man kan jo som kjent stille inn radiusen på Tinder, så.) 

Det er så få interessante menn i min aldersgruppe, 40+, så får man en match kjennes det jo nesten som om man har funnet nåla i høystakken, så man blir litt engasjert i noen som egentlig kanskje ikke er så spesiell... Skulle ønske norske menn var litt mer tilgjengelige i hverdagen, så man slapp å holde på på Tinder og nett. Kjenner jeg er lei av det. Hvor ble romantikken av?

Anonymkode: 0fc07...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svare for de jentene TS nevner, for selv så synes jeg at jeg er rimelig til stede i samtalene. Men jeg har jo opplevd at noen menn slutter å svare. Som kvinne så ønsker jeg egentlig at mennene skal være litt frempå, og det tror jeg mange andre damer også gjør. Det hadde kjentes så deilig å bli tatt "med storm", at en mann viser tydelig interesse, deltar i samtalen, og foreslår en date. Det er ikke ofte det skjer for mitt vedkommende. Om det var en interessant mann som gjorde de rette tingene, så hadde jeg nok lett blitt interessert/betatt. Det virker nesten bare som en drøm.

Anonymkode: 0fc07...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mannfolk. Tror dere virkelig at man finner kvinnfolk med noe bak ørene på Tinder av alle plasser? Enten er dere dum, ellers er dere kun ute etter et knull. Dette vet jo damene, ikke rart dere blir behandlet som dere gjør.

Hilsen oppgitt mann!

Anonymkode: 0fece...fa0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Vet at denne tråden er ett år gammel, men gidder ikke å lage en ny tråd om dette.

Jeg irriterer meg kraftig over jenter som ikke svarer på Tinder. Skjønner at de ikke svarer på andre nettsider, men på Tinder må to personer ha likt hverandre for å starte en samtale. Hvorfor like en person når man ikke har interesse av å snakke med personen?

Noen ganger åpner jeg samtalen med et kort "Hei :)". Andre ganger åpner jeg samtalen med å kommentere noen av bildene hennes slik at hun ser at jeg har tatt meg tid til å se på profilen hennes.

Får jeg ikke svar etter 3 dager, har jeg begynt å skrive: "Beklager bryet. Jeg går bare etter billige jenter, og du så jo ganske billig ut. Men der tok jeg visst feil. Jeg bedømmer dessverre alt for mange jenter etter utseendet, så vil bare beklage det. Ha en fortsatt fin dag! :)". Det samme til jenter som knapt gidder å holde en samtale i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dere opplever at hun ikke gir noe til samtalen, anbefaler jeg dere å la den dø ut. Når en jente er interessant, skinner det gjennom i det hun skriver.

Anonymkode: a6ec5...1ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2/16/2016 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke veldig engasjert på Tinder, men har en konto og svarer om jeg får en melding.  Merket at mange av jentene som sender meg en melding legger null arbeid i samtalen, de prøver ikke å være morsomme og gir lite info når man spør om noe. 

Forstår egentlig ikke greia, det er jo de som tar kontakt med meg, er greia det at de forventer at jeg skal underholde dem?

Anonymkode: 63e19...6d6

Slutt å skriv med dem da. Slett dem og gå videre.

Anonymkode: 61b16...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, kenpet skrev:

Vet at denne tråden er ett år gammel, men gidder ikke å lage en ny tråd om dette.

Jeg irriterer meg kraftig over jenter som ikke svarer på Tinder. Skjønner at de ikke svarer på andre nettsider, men på Tinder må to personer ha likt hverandre for å starte en samtale. Hvorfor like en person når man ikke har interesse av å snakke med personen?

Noen ganger åpner jeg samtalen med et kort "Hei :)". Andre ganger åpner jeg samtalen med å kommentere noen av bildene hennes slik at hun ser at jeg har tatt meg tid til å se på profilen hennes.

Får jeg ikke svar etter 3 dager, har jeg begynt å skrive: "Beklager bryet. Jeg går bare etter billige jenter, og du så jo ganske billig ut. Men der tok jeg visst feil. Jeg bedømmer dessverre alt for mange jenter etter utseendet, så vil bare beklage det. Ha en fortsatt fin dag! :)". Det samme til jenter som knapt gidder å holde en samtale i gang. 

Så bra du skriver det, så de kan prise seg lykkelig over at de ikke svarte deg!:)

Anonymkode: 07905...45d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...