AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg er ikke veldig engasjert på Tinder, men har en konto og svarer om jeg får en melding. Merket at mange av jentene som sender meg en melding legger null arbeid i samtalen, de prøver ikke å være morsomme og gir lite info når man spør om noe. Forstår egentlig ikke greia, det er jo de som tar kontakt med meg, er greia det at de forventer at jeg skal underholde dem? Anonymkode: 63e19...6d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg merker fort om det er engasjement fra hans side. Er han treg gidder jeg ikke gi noe. Orker ikke menn jeg må sveive igang som en gammal bil. Anonymkode: bf3b7...4e9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Del Skrevet 16. februar 2016 De prøver å finne ut hvor mye penger du tjener for de må ha en som kan forsørge de. Anonymkode: 12c94...f55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Del Skrevet 16. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke menn jeg må sveive igang som en gammal bil. Anonymkode: bf3b7...4e9 Ja, for likestilling er noe dritt! Anonymkode: 9f235...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Del Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De prøver å finne ut hvor mye penger du tjener for de må ha en som kan forsørge de. Anonymkode: 12c94...f55 Hvor gammel er du? Anonymkode: 38464...764 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Del Skrevet 16. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker fort om det er engasjement fra hans side. Er han treg gidder jeg ikke gi noe. Orker ikke menn jeg må sveive igang som en gammal bil. Anonymkode: bf3b7...4e9 Takk, kanskje derfor jeg får dårlig respons selv når jenta starter samtalen. TS Anonymkode: 63e19...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Del Skrevet 16. februar 2016 Kan være et tegn på at jenta er vant til masse oppmerksomhet fra gutta og har aldri trengt å anstrenge seg. Rødt flagg Anonymkode: 9d31c...467 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Del Skrevet 16. februar 2016 Når kvinnene er attraktive på kjøttmarkedet er det mange hun-mennesker som blir late og kostbare. Dropp disse kandidatene da de er til mer bry enn det er verdt det. Sats heller på noen som har mer i hodet enn utseende alene. Anonymkode: 9f235...d06 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #9 Del Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, for likestilling er noe dritt! Anonymkode: 9f235...d06 Hvordan får du dette til å handle om likestilling? Fantastisk bra gjort siden dette er milevis fra hverandre. Det hansker om at vi damer oftere er lynkjappe med meldinger og på kommunikasjon generelt. Vi svarer i farta. Siden vi er kjappe og effektive med meldinger så ønsker vi det samme tilbake. Menn som bruker flere timer på å utforme en melding kjeder meg. De mannfolka som er kjappe her vekker min interesse. Og han må være kjapp både muntlig og skriftleg. Anonymkode: bf3b7...4e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 16. februar 2016 #10 Del Skrevet 16. februar 2016 Det hadde vært interessant å vite kjønnsfordelinga på tinder. Det virker som helt gjennomsnittlige kvinner får mer oppmerksomhet enn det kan gjøre med. Så de gir lite tilbake til gjennomsnitt pluss- fyrer. Det er mannlige fotomodeller nok å ta av, tror de. Du får trøste deg med at kvinnene blir lurt trill rundt. Men det er jo deg de blir sure på, og så gir de enda mindre tilbake. Så konsentrer deg om de kvinnene som gir noe tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #11 Del Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du dette til å handle om likestilling? Fantastisk bra gjort siden dette er milevis fra hverandre. Det hansker om at vi damer oftere er lynkjappe med meldinger og på kommunikasjon generelt. Vi svarer i farta. Siden vi er kjappe og effektive med meldinger så ønsker vi det samme tilbake. Menn som bruker flere timer på å utforme en melding kjeder meg. De mannfolka som er kjappe her vekker min interesse. Og han må være kjapp både muntlig og skriftleg. Anonymkode: bf3b7...4e9 Det har ikke falt deg inn at folk har annet å styre med enn å kunne skrive meldinger til enhver tid?? Og spar meg for arrogansen din der du påstår at kvinner er så mye mer effektive. På jobb gjør jeg fint en 5-10 oppgaver av gangen (som også ofte handler om kommunikasjon i ulike former), men da er det litt vanskelig å få nok tid til å svare på sekundet. Anonymkode: 052e4...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #12 Del Skrevet 16. februar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke falt deg inn at folk har annet å styre med enn å kunne skrive meldinger til enhver tid?? Og spar meg for arrogansen din der du påstår at kvinner er så mye mer effektive. På jobb gjør jeg fint en 5-10 oppgaver av gangen (som også ofte handler om kommunikasjon i ulike former), men da er det litt vanskelig å få nok tid til å svare på sekundet. Anonymkode: 052e4...a2d Det er en forskjell på å svare på sekundet og å la det gå to dager mellom hvert svar. Jeg aner ikke hvor kjapt du svarer på meldinger, men om en mann bruker to dager på å svare hver gang, så glemmer jeg han veldig fort. Igjen så vil jeg også anta han er totalt creepy om han alltid svarer lynkjapt Jeg legger veldig lite i Tinder. Men innimellom møter jeg noen der kommunikasjonen flyter bra og man sparrer hverandre bra med humor og kanskje frekke meldinger. Da er det gøy Anonymkode: bf3b7...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #13 Del Skrevet 16. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når kvinnene er attraktive på kjøttmarkedet er det mange hun-mennesker som blir late og kostbare. Dropp disse kandidatene da de er til mer bry enn det er verdt det. Sats heller på noen som har mer i hodet enn utseende alene. Anonymkode: 9f235...d06 Liker pene jenter, men føler meg litt for god til å prøve sjarmere jenter som ikke gir noe tilbake, i hvert fall når jeg ikke kjenner dem og ikke har noen annen grunn til å like dem enn at de har noen fine profilbilder. Er derfor jeg kun svarer jenter som tar kontakt med meg fordi jeg ikke ønsker å bruke tid på å ta kontakt med noen som ikke er interessert. Forstår jo også at jenter som blir nedrent med oppmerksomhet ikke gidder å vente på mine svar. TS Anonymkode: 63e19...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #14 Del Skrevet 16. februar 2016 6 timer siden, draug 75 skrev: Det hadde vært interessant å vite kjønnsfordelinga på tinder. Det virker som helt gjennomsnittlige kvinner får mer oppmerksomhet enn det kan gjøre med. No shit. Dette har vel vært påpekt sånn cirka 100.000.000 ganger de siste årene. Anonymkode: 2e1c6...0c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 17. februar 2016 #15 Del Skrevet 17. februar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke veldig engasjert på Tinder, men har en konto og svarer om jeg får en melding. Merket at mange av jentene som sender meg en melding legger null arbeid i samtalen, de prøver ikke å være morsomme og gir lite info når man spør om noe. Forstår egentlig ikke greia, det er jo de som tar kontakt med meg, er greia det at de forventer at jeg skal underholde dem? Anonymkode: 63e19...6d6 Ja, dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #16 Del Skrevet 17. februar 2016 Problemet er at det er gørr kjedelig å holde i gang en samtale på tinder og når en ikke vet noe om personen en snakker med, blir ikke motivasjonen for å gjøre det særlig høy heller Anonymkode: 13222...e58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #17 Del Skrevet 17. februar 2016 Hadde en ganske typisk samtale med ei jente på tinder nylig. Jeg spurte spørsmål, og prøvde så godt jeg kunne å krydre med litt humor. Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen. Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). Det ville hun ikke, fordi hun følte ikke at hun fikk noe ut av samtalen. Anonymkode: 2e1c6...0c9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 17. februar 2016 #18 Del Skrevet 17. februar 2016 Jenter vet at de trenger å bruke lite energi for å få seg et ligg. Er mannen kåt og interessert så kommer han til å gjøre hele jobben alene. Og da kan jentene sile ut dem de liker uten mye arbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #19 Del Skrevet 17. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en ganske typisk samtale med ei jente på tinder nylig. Jeg spurte spørsmål, og prøvde så godt jeg kunne å krydre med litt humor. Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen. Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). Det ville hun ikke, fordi hun følte ikke at hun fikk noe ut av samtalen. Anonymkode: 2e1c6...0c9 He he. Klassisk. Anonymkode: 43f96...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #20 Del Skrevet 17. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en ganske typisk samtale med ei jente på tinder nylig. Jeg spurte spørsmål, og prøvde så godt jeg kunne å krydre med litt humor. Svarene var i kategorien: "Ja", "Nei", "Haha", "du da?" og lignende. Absolutt ingen bidrag til samtalen. Til slutt så skar jeg igjennom og spurte om vi skulle treffes, bare for å få en avslutning på det (hun var tross alt ganske fin). Det ville hun ikke, fordi hun følte ikke at hun fikk noe ut av samtalen. Anonymkode: 2e1c6...0c9 This! Alltid sånn. Man må dra hele samtalen uten hjelp. Det virker som dem har null kontroll over samtalen i det hele tatt, svarer i hytt og pine og null oversikt over hva dem har svart på tidligere. Og når man kutter kontakten, plinger det alltid inn meldinger etter en dag eller to der dem vil dere skal ta opp kontakten igjen... Anonymkode: 3b3f9...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå