Atilla Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Må bare spørre hvilke forventninger som ligger til forlover.. Er kanskje litt "grønn" her, men jeg har jo aldri giftet meg før og vet derfor ikke hva som er vanlig. Er det vanlig at forlover deltar på mye av planleggingen av bryllupet - kanskje mer av den enn de kommende ektemenn også, eller har man lov til å fremdeles behandle en god venninne som akkurat det, uten å "belemre" den stakkars utvalgte med masse mas om bryllupet??? Synes at det har vært så veldig mye prat om dette her inne nå, at det hadde kanskje vært på sin plass å få definert denne oppgaven?? Atilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Det jeg forventer av min forlover er: At hun skal være der for meg på den store dagen og dele min/vår glede. jeg forventer ikke at hun skal slippe alt rundt seg for å stå på pinne for meg. Men det som er viktig er at hun gidder høre på meg når jeg syter om hvor lei jeg er av alt som har med bryllup å gjøre og kanskje oppmuntrer meg litt når jeg føler meg nedfor Og jeg har den flotte forloveren allerede selv om vi ikke rekker å tilbringe så mye tid sammen som vi skulle ønske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har faktisk veldig få forventninger til min forlover borsett fra at hun bør være en god venn!!! Jeg snakker svært lite om bryllupet til henne så hun blir ikke belemret med bryllupssnakk. Men jeg forventer jo at hun dukker opp på dagen All planlegging tar vi oss av selv uten å innvolvere forloverne. Min folover vet hvilke farger jeg skal ha i buketten slik at ikke hennes kjole kræsjer med det..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Har ingen forventninger annet enn at hun skal være der på bryllupsdagen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Før jeg gifter meg neste år, skal jeg være forlover nå i sommer. Disse oppgavene har jeg sett på som naturlige at jeg skal gjøre som forlover: 1)Være med å diskuter kjole, bryllup, invitasjoner o.l. Forsøke å svare på alle hennes spørsmål og gi råd når hun ringer/vi treffes. 2) Arrangere venninnefest/utdrikknigslag som skal være et koselig minne for henne. 3) Skrive tale/sang til henne til bryllupet. 4) Hjelpe til med å lage dekorasjoner e.l. hvis hun ønsker hjelp til det. 4) Være en støtteperson bryllupsdagen. Være med på sminking, frisør. Ha med en liten flaske champangje som vi kan nippe til for å kose oss/lette nervøsiteten før vielsen. Og naturligvis fremføre talen under middagen. Ellers prøve å være en vanlig god venninne! Det samme vil nok jeg forvente av min forlover.1212[ Dette Innlegg er endret av: Edle den 2002-03-04 15:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. mars 2002 #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg mener at forloverens oppgaver skal være etter hva bruden og forloveren ønsker selv. Det er derfor viktig at de snakker om det seg i mellom, noe som ikke burde være noe problem siden de vanligvis skal ha et nært forhold. Men jeg har jo sett at det ser ut til å være et problem for mange likevel. Den eneste "fastsatte" oppgaven til forloveren er vel å skrive under som vitne, alt annet er opp til hver enkelt. Min forlover er kjempeivrig, og kommer til å være med på masse av forberedelsene. Men det er fordi vi BEGGE ønsker det! Spesielt gleder vi oss til kjoleprøving, det blir nok en skikkelig jentetur på by'n, med en bedre lunsj innbakt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Ser ut som dere har samme forventninger som meg selv. Forloveren min er og blir min store støttespiller i andre ting, mens kjæresten min er den jeg diskuterer med, og mamma den som kommer med råd og tips hvis vi lurer på noe. Er liksom litt redd for at det skal bli for mye også, så jeg begrenser meg nok en del og bruker dere istedet Det merkeligste er at svigerfamilien (de fleste av de) ikke er noe spesielt interessert i å høre om bryllupet, lurer av og til på om det er meg (han har vært gift før..) Vi har iallefall gleden av å overraske mange på den store dagen da, i tillegg til at vi får bestemme det meste uten innblanding fra de.. Atilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Vi gjør det slik: Hun var med på brudekjoleprøving- noe hun syntes var kjempestas. Hun har holdt utdrikkingslag for meg. Hun er med på den store dagen, og er der for meg - og det "viktigste" - talen. Ellers forventer jeg vel ikke så mye mer, vi snakker jo om bryllupet, selvsagt. Men ikke så mye mer enn med andre.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå