AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Det pleier å alltid å komme på konto den 15., gjør det ikke? Flere som har vært borti at det er forsinket? Anonymkode: 4c22a...47b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg fikk nå på fredag. Det var vel den 12. Anonymkode: c84ff...aef
Cambria Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 (endret) Jeg bruker å få den 14, regnet derfor med å få det på fredag, men fikk ikke før igår. Så sant du fikk i januar, så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg over Endret 16. februar 2016 av Cambria
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Tusen takk. Jeg fikk i januar, men ligger litt bak med poengproduksjonen, så jeg begynner å bli litt redd de kan ha regnet over på nytt... Logget inn og det står at neste utbetaling skjer i mars, så jeg får håpe pengene for februar er rett rundt hjørnet... Har DNB, kanskje banktrøbbelet spiller inn. Jaja, jeg får vente og se. Anonymkode: 4c22a...47b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har DNB og fikk på fredag. Anonymkode: b6da9...840
Astrum Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Jeg fikk i januar, men ligger litt bak med poengproduksjonen, så jeg begynner å bli litt redd de kan ha regnet over på nytt... Logget inn og det står at neste utbetaling skjer i mars, så jeg får håpe pengene for februar er rett rundt hjørnet... Har DNB, kanskje banktrøbbelet spiller inn. Jaja, jeg får vente og se. Anonymkode: 4c22a...47b Du kan se om utbetaling for februar har funnet sted under "Utbetalingsplan xx.xx.2016-xx.xx.2016" når du klikker på "Dine utbetalinger" fra Dine sider. Det samme kan du sjekke under "Meny" og "Kontobevegelser". Merk også at du ved endringsvedtak (ikke minst når denne er til ugunst for deg) som hovedregel har krav på forhåndsvarsel etter forvaltningsloven § 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå