AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ? Anonymkode: 7696a...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ? Anonymkode: 7696a...3ce Dagens dummeste! Anonymkode: bdb01...8ff 11
Gjest Genevieve Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Singelsyndromet, har du ikke hørt om det? Man kan gjøre hva man vil, når man vil.
Nøste~ Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har bare aldri vært interessert. Det er ingen lidelse. 1
chouette Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Hva med de som aldri har dumpa, bare blitt dumpet? ifølge din teori må jo også de feile noe stort. 1
Klink Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Single har hårete kuler over hele kroppen under klærne sine. De gir deg merkelige sykdommer om du tar på dem. Hold deg langt unna... ditt troll 😉😂 5
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Det er de i forhold som lider av monogami. En utbredt sykdom som hindrer pasienten å leve livet sitt slik det egentlig har lyst til, og i stedet lever delvis som en statist i en annens liv.
Gjest Genevieve Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 12 minutter siden, Herr Heftig skrev: Det er de i forhold som lider av monogami. En utbredt sykdom som hindrer pasienten å leve livet sitt slik det egentlig har lyst til, og i stedet lever delvis som en statist i en annens liv. haha, huff da! Plutselig hørtes Singelsyndromet ut som en bedre tilstand.
Surikatta Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Hm...da er singel med playmate / kosevenn best å ha så vi slipper disse diagnosene...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 Men da lider vel så og si alle av mentale lidelser. Da de fleste er jo single en, eller flere ganger i løpet av livet. Anonymkode: f3883...b4a
Gjest Timber Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 Ja. Og vi er potensielle øksemordere hele gjengen. Så best å holde seg langt unna.
Ananas. Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 Jeg lurer mest på hvordan dette smitter, for det må det jo gjøre, siden man ikke har den når man er i forhold. De single har jo selvfølgelig ikke kroppskontakt, eller utveksler kroppsvæsker.. En slags siste gave fra eksen, eller noe? Og hvordan fikk i så fall denne eksen tak i det? Nei, dette blir for mye for meg. 1
Gjest Timber Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Ananas. skrev: Jeg lurer mest på hvordan dette smitter, for det må det jo gjøre, siden man ikke har den når man er i forhold. De single har jo selvfølgelig ikke kroppskontakt, eller utveksler kroppsvæsker.. En slags siste gave fra eksen, eller noe? Og hvordan fikk i så fall denne eksen tak i det? Nei, dette blir for mye for meg. Det er et luftbårent virus som kryper inn i hjernen din. I tillegg kan den ligge i dvale i lengre tid, slik at du kan eksempel ha vært lykkelig gift i 30 år, og så våkner det og du plutselig oppdager at du er singel etter en kort tid.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, Timber skrev: Ja. Og vi er potensielle øksemordere hele gjengen. Så best å holde seg langt unna. Jeg blir raskt og hyppig singel pga dette....Det er det ingen andre enn du som nå vet Anonymkode: 47e5f...4a3 1
Gjest Timber Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir raskt og hyppig singel pga dette....Det er det ingen andre enn du som nå vet Anonymkode: 47e5f...4a3 Skal holde det hemmelig!
Zouk Skrevet 16. februar 2016 #16 Skrevet 16. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ? Anonymkode: 7696a...3ce Jeg er singel men vet ikke om jeg ikke kan få meg en partner. "av sted til psykolog for å finne ut om jeg har mental lidelse. Hvis svaret er ja, skal jeg da slutte å lete etter Mannen fordi jeg aldri kommer til å finne noen likevel?"
Gjest O.G. Skrevet 17. februar 2016 #17 Skrevet 17. februar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ? Anonymkode: 7696a...3ce Vet aldri.
LittDiva Skrevet 17. februar 2016 #18 Skrevet 17. februar 2016 Jep! Symptomene er sterk motvilje for å svelge svære kameler og måtte forholde seg til andres meninger hvordan du skal leve ditt liv. Man kan bli kurert, men det skjer kun om man møter en som vil omtrent det samme . 4
Cordelia Skrevet 17. februar 2016 #20 Skrevet 17. februar 2016 Du skulle bare visst! 12 timer siden, LittDiva skrev: Jep! Symptomene er sterk motvilje for å svelge svære kameler og måtte forholde seg til andres meninger hvordan du skal leve ditt liv. Man kan bli kurert, men det skjer kun om man møter en som vil omtrent det samme . Doktoren har talt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå