Gå til innhold

Har single en form for mental lidelse ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ?

Anonymkode: 7696a...3ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at single ikke kan få seg en partner, er det fordi de har en form for mental lidelse ?

Dagens dummeste! :fnise:

Anonymkode: bdb01...8ff

• Liker 11
Gjest Genevieve
Skrevet

Singelsyndromet, har du ikke hørt om det? Man kan gjøre hva man vil, når man vil.

Skrevet

Jeg har bare aldri vært interessert. Det er ingen lidelse.

• Liker 1
Skrevet

Hva med de som aldri har dumpa, bare blitt dumpet?

ifølge din teori må jo også de feile noe stort.

• Liker 1
Skrevet

Single har hårete kuler over hele kroppen under klærne sine. De gir deg merkelige sykdommer om du tar på dem. Hold deg langt unna... ditt troll 😉😂

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er de i forhold som lider av monogami. En utbredt sykdom som hindrer pasienten å leve livet sitt slik det egentlig har lyst til, og i stedet lever delvis som en statist i en annens liv.

Gjest Genevieve
Skrevet
12 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er de i forhold som lider av monogami. En utbredt sykdom som hindrer pasienten å leve livet sitt slik det egentlig har lyst til, og i stedet lever delvis som en statist i en annens liv.

haha, huff da! Plutselig hørtes Singelsyndromet ut som en bedre tilstand.

Skrevet

Hm...da er singel med playmate / kosevenn best å ha så vi slipper disse diagnosene...:sprettoy:

Skrevet

Men da lider vel så og si alle av mentale lidelser. Da de fleste er jo single en, eller flere ganger i løpet av livet.

Anonymkode: f3883...b4a

Skrevet

Ja. Og vi er potensielle øksemordere hele gjengen. Så best å holde seg langt unna. 

Skrevet

Jeg lurer mest på hvordan dette smitter, for det må det jo gjøre, siden man ikke har den når man er i forhold. De single har jo selvfølgelig ikke kroppskontakt, eller utveksler kroppsvæsker.. En slags siste gave fra eksen, eller noe? Og hvordan fikk i så fall denne eksen tak i det? Nei, dette blir for mye for meg. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ananas. skrev:

Jeg lurer mest på hvordan dette smitter, for det må det jo gjøre, siden man ikke har den når man er i forhold. De single har jo selvfølgelig ikke kroppskontakt, eller utveksler kroppsvæsker.. En slags siste gave fra eksen, eller noe? Og hvordan fikk i så fall denne eksen tak i det? Nei, dette blir for mye for meg. 

Det er et luftbårent virus som kryper inn i hjernen din. I tillegg kan den ligge i dvale i lengre tid, slik at du kan eksempel ha vært lykkelig gift i 30 år, og så våkner det og du plutselig oppdager at du er singel etter en kort tid.

Skrevet
1 time siden, Timber skrev:

Ja. Og vi er potensielle øksemordere hele gjengen. Så best å holde seg langt unna. 

Jeg blir raskt og hyppig singel pga dette....Det er det ingen andre enn du som nå vet ;) 

Anonymkode: 47e5f...4a3

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir raskt og hyppig singel pga dette....Det er det ingen andre enn du som nå vet ;) 

Anonymkode: 47e5f...4a3

Skal holde det hemmelig! ;)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel men vet ikke om jeg ikke kan få meg en partner.  "av sted til psykolog for å finne ut om jeg har mental lidelse.  Hvis svaret er ja, skal jeg da slutte å lete etter Mannen fordi jeg aldri kommer til å finne noen likevel?"

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet aldri. 

Skrevet

Jep! Symptomene er sterk motvilje for å svelge svære kameler og måtte forholde seg til andres meninger hvordan du skal leve ditt liv. Man kan bli kurert, men  det skjer kun om man møter en som vil omtrent det samme . 

• Liker 4
Skrevet

Mange av oss er klin sprø.

• Liker 1
Skrevet

Du skulle bare visst!:nigo:

12 timer siden, LittDiva skrev:

Jep! Symptomene er sterk motvilje for å svelge svære kameler og måtte forholde seg til andres meninger hvordan du skal leve ditt liv. Man kan bli kurert, men  det skjer kun om man møter en som vil omtrent det samme . 

Doktoren har talt!:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...