Gå til innhold

Skinnjakke - hvor finne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drømt om å finne den perfekte skinnjakka i årevis. Håper noen kan hjelpe meg, for i vår SKAL det skje... :)

Jeg har timeglassfigur og ganske brede skuldre, så bombejakker ser helt grusomme ut på meg - da ser jeg direkte butch ut. I grunnen kler jeg jakker med blazer-snitt, men det er ikke så lett å finne - og de som finnes ser gjerne forferdelig damete ut. Jeg vil jo gjerne ha en som ser litt rocka ut også, og som ikke får meg til å se eldre ut enn jeg er (35 år).

Hvor skal jeg begynne å lete? Pris er mindre viktig, finner jeg den perfekte er jeg villig til å punge ut.

Anonymkode: c15f4...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på utkikk etter det samme. Fant en dødskul på Tatler i fjor, men feiget ut på grunn av prisen. Angrer den dag i dag, for jeg har ikke funnet noen like kule etter det. De jeg har sett i det siste er litt for biker og rocka igjen for min smak. 

Anonymkode: 8034b...2f3

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på utkikk etter det samme. Fant en dødskul på Tatler i fjor, men feiget ut på grunn av prisen. Angrer den dag i dag, for jeg har ikke funnet noen like kule etter det. De jeg har sett i det siste er litt for biker og rocka igjen for min smak. 

Husker du hvilket merke det var? Og hva var prisen da?

Skrevet

Massimo Dutti pleier å ha en del skinnjakker, du kan jo sjekke på nettsiden om du finner en du liker der. :)

Skrevet

Mango hadde mange fine skinnjakker i fjor, så kanskje de har noen fine i år også?

Skrevet

Må legge til... i menyen på nettsiden mener jeg de har en egen kategori som er "leather", og at det er der du vil finne skinnjakkene.

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin! Har du også brede skuldre?

Ja, jeg har det. Brede skuldre og smale hofter.

Jeg måtte bare ha den jakka :) Den finnes forresten i mørk blå og svart også, men den røde passer best til mine farger.

Anonymkode: f12a7...be1

Skrevet
Den 16. februar 2016 at 14.05, AnonymBruker skrev:

Husker du hvilket merke det var? Og hva var prisen da?

Jeg vet ikke hvilket merke det var. Men den kostet 7-8000 til full pris og var på salg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...