AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg rygga i en wv golf og knuste skjermen. Noen som vet hva en slik koster å fikse?... Anonymkode: 74a9c...50a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Ingen anelse, men det høres ut som bare et hendelig uhell og bileier kan dermed ikke regne med å få utgifter knyttet til reperasjon dekket Anonymkode: 8653a...22a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen anelse, men det høres ut som bare et hendelig uhell og bileier kan dermed ikke regne med å få utgifter knyttet til reperasjon dekket Hva slags tull er dette? Selvsagt må man betale hvis man rygger inn i bilen til noen. Anonymkode: b5f96...bd2 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags tull er dette? Selvsagt må man betale hvis man rygger inn i bilen til noen. Anonymkode: b5f96...bd2 Kanskje jeg missforsto noe da, det var en annen tråd det det ble påpekt at man ikke egentlig trengte å betale erstatning om det man gjorde kom inn under kategorien "et hendelig uhell" Anonymkode: 8653a...22a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg missforsto noe da, det var en annen tråd det det ble påpekt at man ikke egentlig trengte å betale erstatning om det man gjorde kom inn under kategorien "et hendelig uhell" Anonymkode: 8653a...22a De har i så fall ikke peiling, og bør ikke uttale seg. Det sier seg selv at man ikke skal betale for andre sine uhell. Om det er delt skyld betaler bileierne for hver sin bil. Rygger du har du alltid skyld. Uhell, eller ikke. De færreste skader andres eiendeler med vilje. Anonymkode: ed0b2...cc4 5
Illuminatum Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg missforsto noe da, det var en annen tråd det det ble påpekt at man ikke egentlig trengte å betale erstatning om det man gjorde kom inn under kategorien "et hendelig uhell" Anonymkode: 8653a...22a Det gjelder uansett ikke når det gjelder skader som omhandles i bilansvarsloven. Da gjelder det et objektivt ansvar uansett om skaden skyldes "uhell" eller annet. 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg missforsto noe da, det var en annen tråd det det ble påpekt at man ikke egentlig trengte å betale erstatning om det man gjorde kom inn under kategorien "et hendelig uhell" Anonymkode: 8653a...22a Du tenker kanskje på tråden om denne vasen? I så fall kan det ikke sammenlignes - hva tror du forsikringer er til i forhold til bilhold?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå