Gå til innhold

En nettside skrev at de ble "flooded from my IP". Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Han kun opplevd dette på 1 nettside, for noen dager siden. Da jeg fikk beskjeden gikk jeg ut av siden og inn igjen, og fikk samme melding på nytt. Har vært på denne nettsiden senere uten at det har skjedd på nytt.

-Har jeg noe malware eller noe som "bruker meg" for flooding?

-Jeg var på nettsiden fra mobilen, har den egen IP, eller kan det være hvilken som helst pc eller mobil på vårt nettverk?

-Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Lemming skrev:

-Han kun opplevd dette på 1 nettside, for noen dager siden. Da jeg fikk beskjeden gikk jeg ut av siden og inn igjen, og fikk samme melding på nytt. Har vært på denne nettsiden senere uten at det har skjedd på nytt.

-Har jeg noe malware eller noe som "bruker meg" for flooding?

-Jeg var på nettsiden fra mobilen, har den egen IP, eller kan det være hvilken som helst pc eller mobil på vårt nettverk?

-Hva gjør jeg?

Det er veldig vanskelig å si da det kan være flere ting. Om du brukte hjemmenettverket ditt når du var på telefonen så kan det være hvilken som helst pc eller mobil på ditt hjemmenettverk. Du kan jo sniffe på nettverkstrafikken som går gjennom ruteren din for å finne ut av om det er noe unormalt som skjer eller om det bare var en feil hos nettsiden du prøvde å gå til?

Anonymkode: 78227...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...