AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Kjøpte meg en Ame Pure Cit roller og testet den for første gang i går. Fulgte bruksanvisning nøye, men det står ikke noe om hvor hardt man skal rulle. Jeg ble litt rød, men det ga seg med en gang. Merker ikke noe forskjell på huden i dag. Litt blankere kanskje. Hvor hardt ruller dere? Anonymkode: 44c36...d05
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Ingen som har prøvd Derma Roller eller andre typer? Anonymkode: 44c36...d05
Gjest earlgrey Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Har bestilt dermaroller, venter spent i posten :D har googlet litt og ser ut som at den virker godt på kvisearr
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/ Du skal ikke rulle hardt, nålene skal gjøre jobben med å penetrere huden. For kvise-arr trenger du en 1 mm, jeg bruker det med dette serumet: https://www.dermaspa.no/white-lotus-organic-scar-serum.html Det er veldig bra alene også men best med rulle selfølgelig. Ellers kan du bruke en 0.5 mm for hudforbedring. Men ikke en 0.2 mm det er rett og slett ikke lange nok nåler på den til at den hjelper på å gi hudforbedringer. En dermaroller virker ikke magisk over natten, men det fungerer bra over tid .Dessuten er ikke produktene til Ame pure regnet på dermarolling, det er produkter som ofte selges på tv-shop kanaler rundt om i europa. Virker som om at vi i Norge tror at dette er kvalitetsvarer. White lotus er ekte vare, og de driver klinikker og selger til salonger over hele verden. Anonymkode: 0e8a8...cc5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Den 18.2.2016 at 17.23, AnonymBruker skrev: https://www.dermaspa.no/dermaroller-guiden/ Du skal ikke rulle hardt, nålene skal gjøre jobben med å penetrere huden. For kvise-arr trenger du en 1 mm, jeg bruker det med dette serumet: https://www.dermaspa.no/white-lotus-organic-scar-serum.html Det er veldig bra alene også men best med rulle selfølgelig. Ellers kan du bruke en 0.5 mm for hudforbedring. Men ikke en 0.2 mm det er rett og slett ikke lange nok nåler på den til at den hjelper på å gi hudforbedringer. En dermaroller virker ikke magisk over natten, men det fungerer bra over tid .Dessuten er ikke produktene til Ame pure regnet på dermarolling, det er produkter som ofte selges på tv-shop kanaler rundt om i europa. Virker som om at vi i Norge tror at dette er kvalitetsvarer. White lotus er ekte vare, og de driver klinikker og selger til salonger over hele verden. Anonymkode: 0e8a8...cc5 Mener du at Ame pure ikke er beregnet på rulling? Har du noen dokumentasjon på at den ikke er like bra? Anonymkode: 44c36...d05
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Ruller den på kuken fordi jeg liker litt smerte. Anonymkode: 64198...ff1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at Ame pure ikke er beregnet på rulling? Har du noen dokumentasjon på at den ikke er like bra? Anonymkode: 44c36...d05 Det er produktene jeg snakker om. De er ikke gode iallefall ikke alene. Ame pure er solgt på tv-shop i andre land og det sier en hel del. Det er ingen salonger som selger eller ville solgt produktene heller De skriver ikke full ingrediensliste på produktene, så du vet ikke hvor effektive de er. De selger også ruller på 0.2 mm med lovnader om hudforbedring for det ene og det andre som det finnes studier på som sier at ikke stemmer. En rulle på 0.2 mm kan ikke gi deg bedre hud da den kun hjelper produkter å penetrere litt dypere. De selger 1 mm og 0.75 mm kroppsrulle for strekkmerke reduksjon, nålene er rett og slett ikke lange nok til å gi forbedring på disse områdene. Men en 0.75 mm/ 1 mm kan fungere på veldig svake strekkmerker , men ikke på cellulitter eller dype strekkmerker. Jeg mener det er å føre kundene sine bak lys og gi løfter som dem ikke kan holde. Tenk på alle som slutter å dermarulle og tror det er tull fordi de rett og slett er solgt feile produkter til sitt problem. Dermarulling er en flott ting men det er ikke magi. Jeg liker ikke å bli lurt eller at andre blir lurt. For at dermarulling skal fungere så trenger man lange nok nåler til sitt problem samt tiden til hjelp for forandringer skjer ikke over natten. Det jeg har lært er at man bør rulle med mest mulig rene produkter så at man ikke vet fullt hva som er i produktene er et problem. Anonymkode: 0e8a8...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå