Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Kjæresten min får en baby i dag, sammen med en annen.. ikke så innmari enkelt å forholde seg til! Selv om jeg har en fantastisk kjæreste, og jeg er kjempestolt av at han stiller opp i en opprinnelig uønsket og uplanlagt graviditet , er det ikke like lett å gå her hjemme å vente alene mens han er på sykehuset med "exen" sin.. Rart å ikke ta del i den største opplevelsen i livet hans.. Trenger litt oppmuntring i dag mens jeg venter... Tulla
Suzy Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 :o Du store... Beklager at jeg spør, men ble han kjøresten din etter at hun ble gravid? Bra av ham å stille opp i og bra av deg å støtte ham. Skjønner at det ikke er lett!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Jada, de ble gravide lenge før jeg kom inn i bildet, etter en kort "fling". Så jeg har jo visst om det siden jeg møtte han, og forberedt meg på det.. Men hvordan forbereder meg seg egentlig på sånt..? Kommer en del tanker i dag merker jeg.. hvordan blir dagene frmeover, livet fremover.. hva skjer med barnedåp.. hvordan blir det når alle er glade på hans vegne og gratulerer han og spør han om alt mens jeg hører på... Gruer meg litt skal jeg innrømme. Men, det viktigste er at alt går bra i dag, at babyen er frisk, og moren også. Så får resten komme etterhvert... er forholdet vårt sterkt går det nok bra... selv om det nok blir et par tårer innimellom. Håper på telefon snart! Er jo koselig med baby også.. Tulla Og takk for svar
:-) anna Skrevet 15. oktober 2004 #5 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er råimponert over deg!!!! Ønsker dere alt godt, og håper du greier å fortsette å være et like stort menneske. Skaff deg en ventil for de negative tankene også... du hadde ikke vært menneske om du hadde syntes dette var helt ok. Som dine dager er - skal din styrke være
Mossa Skrevet 15. oktober 2004 #6 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er også veldig imponert over hvordan du takler dette!!
nat26 Skrevet 15. oktober 2004 #7 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er også veldig imponert over hvordan du takler dette!! Det er jeg og.Tror ikke jeg hadde tatt det så bra som du gjorde.Ønsker deg lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2004 #8 Skrevet 15. oktober 2004 Kjæresten din er heldig som har deg!! Håper du har noen du kan bruke litt.. (si hvordan du føler det osv..)
*Lene* Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 Gurimalla...du er jaggu meg oppe i en veldig vanskelig og spesiell situasjon! Du er tøff som har innledet ett forhold etter noe slikt! Tror ikke jeg hadde taklet det!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #10 Skrevet 15. oktober 2004 Du er helt fantastisk !! samboeren min har også en gutt fra fra før. Det hender når jeg ser ham sammen med sin eks og barnet at jeg tenker : De to har noe sammen som vi kanskje aldri får..Det å få et barn er jo i mine øyne det største man kan oppleve. Men så tar jeg meg i det og aksepterer at det båndet vil de to alltid ha.. Jeg forstår at det føles rart, men det er deg han er glad i og du vil tross alt få en kjempe viktig rolle i livet til dette barnet...Og på en måte er det faktisk lettere å komme inn i livet til barnet fra starten av. Jeg synes det står respekt av måten du takler det på..Så flott at du støttet ham..Og så flott at han tar ansvar.. Klem fra Lucky
Gjest Lompa Skrevet 15. oktober 2004 #11 Skrevet 15. oktober 2004 :o :blomst_opp: Finner ikke igjen applaus-smileyen, men den fortjener du jammen meg! Vet ikke helt om jeg hadde taklet noe sånt selv, tror jeg hadde bare vært sur på hele vreden på en sånn dag. Og må innrømme at jeg er egentlig veldig glad for at verken jeg eller mannen har barn fra før. Kan ikke være lett sånn med dine,mine og våre barn. Men som alt annet er det vel snakk om hva man gjør det til. Uansett, du fortjener virkelig både en og en :dagensrose:
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #12 Skrevet 15. oktober 2004 Tusen takk.. godt å høre at andre syns jeg er flink... Føler meg ikke helt flink nå.. fikk nettopp beskjed om at han har fått ei jente.. og jammen gjør det vondt. Ikke så innmari gøy å få melding fra kjæresten om at han har blitt far.. men det er vel bare å prøve å ha stort hjerte, og huske at det ikke er meg det dreier seg om i dag.. eller i nærmeste fremtid.. Men, fantastisk at alt er bra med babyen og moren, så ordner nok alt seg etterhvert. Nå skal jeg ut og kjøpe litt ting til den lille jenta, så tenker jeg at jeg er glad igjen til min kjære kommer hjem. Han trenger en positiv kjæreste i dag..
Ingeborg Skrevet 15. oktober 2004 #13 Skrevet 15. oktober 2004 Det er imponerende å lese hvordan du takler situasjonen. Din kjæreste skal være glad for å være sammen med deg!
sirka Skrevet 15. oktober 2004 #14 Skrevet 15. oktober 2004 Et stort hjerte har du! Jeg er sikker på at kjæresten din (og exen hans for den saks skyld) er takknemlig for at du takler det på den måten. Du blir nok en super stemor, som barnet blir veldig glad i.
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2004 #15 Skrevet 15. oktober 2004 kan jo være koselig det da. Tydeligvis har de et greit forhold til hverandre, siden han er der nå. Dette vil jo si at dersom forholdet deres holder, så blir du stemmamma til et bitte lite nurk som du får lære og kjenne fra hun er bitte bitte liten. Synes det er koselig jeg.... Hadde jeg vært i forhold hvor dette skjedde ville jeg syntes det var koselig da også, såfremt jeg var trygg på kjæresten min..
Linselus Skrevet 15. oktober 2004 #16 Skrevet 15. oktober 2004 Tenk på alle de koselige stundene dere kan ha sammen når barnet blir litt større. Og at du høyst sannsynlig er med og legger grunnlaget for at dere skal få alle de timene nå, nettopp gjennom at du støtter han og klarer å glede deg Stor applaus for jenter som deg
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #17 Skrevet 15. oktober 2004 Min beste venninne var i nøyaktig samme situasjon i fjor på denne tiden! Kjæresten fikk ei jente i oktober. Hun tok veldig pent ovenfor han, kjøpte klær og ting til nurket. Men hun var veldig trist over å ikke kunne få være med og dele. Jenter som dere skulle hatt en pris!
Isabel Skrevet 15. oktober 2004 #18 Skrevet 15. oktober 2004 Beundrer deg! Lykke til dagene framover!
Gjest Human Being Skrevet 15. oktober 2004 #19 Skrevet 15. oktober 2004 Ojjda. Forstår at dette nok er en litt vond/god situasjon. Litt av begge deler. Det er jo koslig med nye som kommer til verden, men selvfølgelig tøfft for deg som ikke får ta del på samme måten. Men syns du har en fin innstilling til det hele! STå på, en dag er det nok du som blir mamma, og får dele dette sammen med kjæresten din
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2004 #20 Skrevet 15. oktober 2004 Du er helt utrolig hjertevarm og innsiktsfull. All honnør til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå