AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hva gjorde dere angående toastmaster, spurte dere en av bryllupsgjestene eller leide dere inn en utenifra "proffesjonell"? Anonymkode: c9a45...9d5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Vi spurte to av gjestene om de kunne ta på seg oppgaven sammen - siden det er et ganske stort ansvar, er det greit å fordele det. Vi inviterte dem begge med partnere på en god middag en stund før bryllupet, også fikk de en flaske champagne hver i ettertid. Jeg hadde ikke vært fremmed for å spørre en profesjonell heller, men tanken slo meg aldri! Anonymkode: f6a2e...885
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Vi spurte en av mannens bestevenner lenge før gjestelisten var klar. Det er før meg en selvfølge at det er en av gjestene og ikke en profesjonel, kan ikke se for meg at det blir like persnlig med noen som ikke kjenner noe til paret Anonymkode: b6b4c...5df
Xavana Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 En profesjonell har je aldri hørt om, og synes det hørs merkelig ut, og ikke minst upersonlig. Er vant til at toastmaster er en gjest som kjenner brudeparet godt og kan komme med noen anekdoter underveis, og som ikke har noen andre oppgaver denne dagen. Det bør være en person med litt humor og humør, men som "kjenner sin besøkelsestid". Verste toastmasteren jeg har opplevd var en som var alt for glad i sin egen stemme - og alkohol.......
Eighth Planet Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 En av brudgommens kompiser er toastmaster hos oss
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Jeg og samboeren min skal være toastmastere sammen i bryllupet til et vennepar Virker bare stress å ha en profesjonell.. Mye enklere å kommunisere med venner eller familie. Anonymkode: 85ba6...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå