AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hvis jeg skal overraske mannen med en helgetur, hva vil dere anbefale? Vi må ha med en baby. Så det må gjerne være hotell/hytte et sted hvor man kan ha voksentid men også finne på noe med babyen. (Badeanlegg?) Anonymkode: e9beb...77b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Ingen som har overrasket kjæresten med tur? Anonymkode: e9beb...77b
Luckiness Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har ikke baby/barn selv. Men kan prøve å komme med tips hvis du kan fortelle litt om hva du/dere kan tenke dere Snø og vinter i Norge? Annet i Norge? I naboland? I utlandet? Hvor langt vekk? osv.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Cluet er at han tror alt er endret bare fordi vi har fått barn. Primært tenkte jeg en helgetur i kjøreavstand til Oslo. Men kan godt fly. Han liker ikke spa. Tenkte først hotell med badeland. Så kan man leke med guttungen og ha det koselig som kjærester med god mat osv. Men vet han tenker at vi må slå av lyset kl 19 og hviske til hverandre eller spille kort, som man kan gjøre hjemme. Altså det burde inneholde et element som er litt mann om det er mulig. 😂 Kjærestete og barnevennlig. Anonymkode: e9beb...77b
dk73 Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Finnes jo masse muligheter. Spørs hva typen din liker og ikke liker. Hvor gammel babyen deres er....og om dere må ha ham med? Flott at du tar initiativ til kjærestetur selv om at dere har blitt foreldre....faktisk ekstra viktig nå
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 7 mnd. Tenkte i første omgang ferie med baby. Anonymkode: e9beb...77b
reiseglad Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 (endret) Mitt barnebarn har vært med foreldrene på helgetur og ukesturer til London, Dublin, København, Stockholm, Helsinki, Riga, Lisboa og Paris foruten flere land utenfor Europa, h*n er 3 år. Som du forstår, er det nokså enkelt å dra på tur med barn, hvis du bare planlegger litt. Lisboa var nok mest slitsomt, ikke så barnevognvennlig. De har alltid hatt med seg bæresele i tillegg til liten vogn. God tur! Endret 19. februar 2016 av reiseglad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå