AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hvor gammel var han/hun nå det ble oppdaget? Hvilke symptomer hadde han/hun? Anonymkode: dec0a...42e
GammelKaktus Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Nå har ikke jeg et barn med diabetes men har en venninne som har et barn som fikk diagnosen som fireåring. Barnet hennes var utrolig tørst, hele tiden. Trøtt og sliten, omtrent rett etter at barnet våknet og måtte. Og barnet gikk mye på do, våknet om natta osv. Venninna mi fikk barnet raskt til lege og fikk diagnose rimelig kjapt. Hun traff veldig flinke folk på barneavdelingen som ga de god opplæring i forhold til måling av blodsukker og insulin.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Stesønnen min har det. Fikk diagnosen da han var 1,5 år. Drakk mye, tisset mye og det luktet veldig søtt av urinen. Har jeg fått fortalt Anonymkode: f06ae...94e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Kjenner ingen barn med diabetes, men samboeren min har det. Ble oppdaget når han var voksen ved at han plutselig begynte å se dårlig, optikeren mistenkte diabetes og ba han gå til lege. Så synet kan også være et symptom. Anonymkode: 23585...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå