sola89 Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei Noen som kan anbefale gresk øy for kjæresteferie i midten av august?(2 uker) Er ikke ute etter et sted med mye party, men vil ha muligheten for en fest om vi får lyst til det. Ønsker koselige trange gater, koselige spisesteder og selvfølgelig mulighet for strandliv. Har lest og søkt masse, men klarer ikke bestemme oss. Håper noen har noen gode tips
RC Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Kefalonia er en spennende øy, spesielt om man leier bil og kan utforske den skikkelig!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 8 minutter siden, sola89 skrev: Hei Noen som kan anbefale gresk øy for kjæresteferie i midten av august?(2 uker) Er ikke ute etter et sted med mye party, men vil ha muligheten for en fest om vi får lyst til det. Ønsker koselige trange gater, koselige spisesteder og selvfølgelig mulighet for strandliv. Har lest og søkt masse, men klarer ikke bestemme oss. Håper noen har noen gode tips Jeg vil anbefale Rhodos. Vakreste øya i verden! Anonymkode: 2720b...de9
Krokanis Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Parga! 💕 Eller så er Kalymnos veldig fint, men lite uteliv. Anbefaler også Kypros, særlig protaras/fig tree bay. Reiser dit år etter år, både på familieferie og kjærsteferie.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Santorini. Anonymkode: 14ad8...c7f 1
sola89 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2016 25 minutter siden, RC skrev: Kefalonia er en spennende øy, spesielt om man leier bil og kan utforske den skikkelig! Lese om Kafalonia, ser veldig fint ut. Men charterturer dit i midten av august
sola89 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Santorini. Anonymkode: 14ad8...c7f Kanskje du kan fortelle mer om Santorini?
sola89 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2016 24 minutter siden, Krokanis skrev: Parga! 💕 Eller så er Kalymnos veldig fint, men lite uteliv. Anbefaler også Kypros, særlig protaras/fig tree bay. Reiser dit år etter år, både på familieferie og kjærsteferie. Kalymnos ser veldig koselig ut, det skal så absolutt vurderes I hovedsak er det Hellas vi tenker i år, men Kypros er også en mulighet
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 Santorini❤️❤️❤️ Skikkelig romantisk, kjæresteøy!! Du finner digge luksus/boutiqe hoteller, fine badestrender, masse bra restauranter, vingårder du kan besøke for vinsmaking, dra på seiltur inn i solnedgangen, fantastisk utsikt, solnedgang, trange gater og smug. I høysesongen er det en turistmaskin, men det er en deilig, vakker og koselig turistmaskin. Var der i fjor, beste sydenferien jeg har hatt. Perfekt for voksne. (Strendene er steinete og lite barnevennlige). Bare Google og se på bilder, de lyver faktisk ikke. Kreta og Rhodos er også veldig bra- og mer å se hvis du er interessert i å reise litt rundt på oppdagelsesferd! Anonymkode: c4ae5...581 2
sola89 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale Rhodos. Vakreste øya i verden! Anonymkode: 2720b...de9 Det er en av stedene vi har tenkt mest på, men vil høre om flere steder før vi bestemmer oss
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 5 minutter siden, sola89 skrev: Kanskje du kan fortelle mer om Santorini? Lettere å poste én av mange linker som finnes på nettet: http://www.santorini.net/ Øyen er fantastisk og det er her motivene til mange prospektkort fra Hellas er hentet fra. Den berømte solnedgangen er litt oppskrytt da. Ihvertfall den vi så. Anonymkode: 14ad8...c7f 2
sola89 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2016 Tar gjerne imot hotell tips også
Gjest Marillia Skrevet 18. februar 2016 #13 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har vært på mange greske øyer... Santorini er som andre sier en veldig, veldig vakker øy, mener på at 80% av alle postkortbilder blir tatt her i fra. Minuset med Santorini (for noen) er at det ikke er vanlige sandstrender der, men lavastein (bittesmå rullesteiner) Tettstedene med strender er ikke så vakker som byene (husker ikke navnet i farta) som ligger på høyden. Tettstedene er mer turisitfisert. Naxos er min favoritt, jeg likte bedre den øya enn Santorini.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #14 Skrevet 18. februar 2016 Den 2/15/2016 at 23.49, AnonymBruker skrev: Santorini❤️❤️❤️ Skikkelig romantisk, kjæresteøy!! Du finner digge luksus/boutiqe hoteller, fine badestrender, masse bra restauranter, vingårder du kan besøke for vinsmaking, dra på seiltur inn i solnedgangen, fantastisk utsikt, solnedgang, trange gater og smug. I høysesongen er det en turistmaskin, men det er en deilig, vakker og koselig turistmaskin. Var der i fjor, beste sydenferien jeg har hatt. Perfekt for voksne. (Strendene er steinete og lite barnevennlige). Bare Google og se på bilder, de lyver faktisk ikke. Kreta og Rhodos er også veldig bra- og mer å se hvis du er interessert i å reise litt rundt på oppdagelsesferd! Anonymkode: c4ae5...581 Hvor bodde du? Anonymkode: 4fa0e...a07
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #15 Skrevet 18. februar 2016 Skiathos eller Skopelos, kanskje? Skopelos likte jeg spesielt godt i hvert fall. Mamma Mia ble jo spilt inn begge steder, hvis man syns sånne ting er morsomme å få med seg. Anonymkode: c08cc...b63
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #16 Skrevet 18. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bodde du? Anonymkode: 4fa0e...a07 Vi bodde i Kamari. Det er et typisk turisttettsted- men jeg ville bo ved stranda, og ikke på Calderaen (krateret av den vulkanen som dannet øya- fantastisk utsikt der da) fordi jeg ELSKER å bade. Veldig koselig strandpromenade, med mange koselige kafeer og restauranter. I den ene enden mot fjellet er det litt mer "fancy" steder. Også et par gode vingårder og et ølbryggeri i nærheten som er morsomt å besøke. Øya er liten, så man er i grei avstand til det meste. Kjøpte meg badesko de brukte jeg hele tida. Anonymkode: c4ae5...581
Gjest Ms. Daisy Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 Skopelos Så romantisk at vi forlova oss der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå