Gå til innhold

Ønsker fretex seg arbeidstøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått over skaper til samboeren og har nå en halv søppelsekk med arbeidsklær fra firmaet han jobbet i tidligere. Ikke noe han kan bruke nå ettersom at det er firmalogo på det. Snakk om en del tskjorter, 5-6arbeidsbukser og gensere. De er pent brukte, men de har evige merker med div fra arbeidslivet som håndtverker. Er det noe jeg kan putte i kleskonteinere eller er ikke det intressant for de som samler inn sånt? 

Anonymkode: 5e5a6...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått over skaper til samboeren og har nå en halv søppelsekk med arbeidsklær fra firmaet han jobbet i tidligere. Ikke noe han kan bruke nå ettersom at det er firmalogo på det. Snakk om en del tskjorter, 5-6arbeidsbukser og gensere. De er pent brukte, men de har evige merker med div fra arbeidslivet som håndtverker. Er det noe jeg kan putte i kleskonteinere eller er ikke det intressant for de som samler inn sånt? 

Mange er nok interessert i de. Kan de ikke også brukes av din samboer/ deg når han/du/ dere skal holde på med smuss-arbeid som oljeskift, maling o.l.?

Anonymkode: f9b11...97d

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg kan putte i kleskonteinere

Nei.

Anonymkode: e311c...f19

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Hvorfor?

Kan de misbrukes grunnet firmalogoen?

• Liker 1
Gjest summesumbi
Skrevet

Hadde ikke gjort det. Det burde leveres tilbake til arbeissplassen.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan de misbrukes grunnet firmalogoen?

Fretex kommer ikke til å selge dem videre, de blir kastet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenkte på disse kleskonteinerne som gir bort klærne gratis, ikke for videresalg.. 

Bedriften er ikke interessert i de og ettersom at samboeren fortsatt er i samme yrke er der jevn påfyll av nye arbeidsklær. De passer ikke meg så jeg har ikke bruk for noen. 

Skrevet

Finnes de som gir bort klær? Trodde det bare var de som solgte de videre jeg. 

Anonymkode: 318d4...6b0

Skrevet

Det er nok mange som kan tenke seg å ha slikt arbeidstøy. Legg evt en annonse på Finn

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på disse kleskonteinerne som gir bort klærne gratis, ikke for videresalg.. 

Tøy med firmalogoer blir sortert bort der også. Ingen videreselger eller gir bort slikt tøy. Kast dem i din egen søppelkasse!

Skrevet

Er vel ikke lov å kaste klær rett i søpla vel?

Anonymkode: 318d4...6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...