AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hørt at denne juicen skal øke fruktbarheten? Noen som har prøvd dette? ble dere raskere gravide? Anonymkode: 75059...695
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Anekdotisk bevis er ganske ubrukelig. Grapefruktjuice, hostesaft osv, du vil alltid få svar om at det fungerte for noen. Anonymkode: 590ce...05d 2
lakrisbåten Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Det øker fruktbarheten ved å tynne ut el-slimet som gjør det lettere for svømmerne. Jeg merket i hvertfall en effekt. Jeg synes grapefrukt smaker grusomt, men blandet med annen juice så glir det ned.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Jeg var i Paris det måneden vi unnfanget. Jeg tror fransk luft øker fertiliteten. Troen flytter kanskje fjell, men antioksidanter, C-vitaminer og godt væskeinntak hjelper på generell helse + god hydrering hjelper til med å sørge for at man har bedre mulighet for et godt "miljø" i skjeden når man er rundt eggløsning, så bare bælm innpå med juice. Det hjelper kanskje ikke direkte, men det skader heller ikke. Absolutt ikke. Anonymkode: ea9b8...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 9 timer siden, lakrisbåten skrev: Det øker fruktbarheten ved å tynne ut el-slimet som gjør det lettere for svømmerne. Angivelig, forskning mangler. Anonymkode: 590ce...05d 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Den 15. februar 2016 at 23.24, lakrisbåten skrev: Det øker fruktbarheten ved å tynne ut el-slimet som gjør det lettere for svømmerne. Jeg merket i hvertfall en effekt. Jeg synes grapefrukt smaker grusomt, men blandet med annen juice så glir det ned. Hæ? Grapefruktjuice gjør det ikke tynnere, men mer i mengde.. Hostesaft sier de gjør det tynnere! Anonymkode: 5a8e6...01d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Grapefrukt juice skal i alle fqll ikke brukes samtidig med en rekke medisiner, fordi den ødelegger effekten av medisinen. Anonymkode: d0ed1...516
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Jeg prøvde det Tenkte det var verdt et forsøk, og ble gravid etter å ha forsøkt en håndfull måneder uten. Godt mulig jeg ville blitt gravid uten, også. Men nå er jeg glad i grapefruktjuice, så jeg har fortsatt med å drikke det en gang i blant for kosens skyld. Anonymkode: 67341...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå