AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Dette er alt jeg klarer å tenke på resten av kvelden Jeg møtte venninnen min på senteret på Jessheim, og gikk først for å spise på TGI fridays. Der legger jeg merke til gutten som sitter to bord litt nedenfor oss, så han så oss godt og vi så han. Etter hvert la jeg mer og mer merke til at han stirra på oss, jeg liksom kjente nærværet hans så godt og snudde meg noen ganger, og han la ikke skjul på at han stirra.. jeg hvisket dette til venninna mi, og hun da hun så det også og at han faktisk hadde vært med henne på bussen også, at han hadde fulgt henne dit vi var. Vi var der en time også betalte vi. Da vi gikk kom han etter oss hakk i hæl.. det kunne fortsatt vært tilfeldighet liksom, men likevel.. så gikk vi til bikbok, og han stoppa litt utenfor butikken før han gikk et eller annet sted. Vi slappet litt mer av og gikk på the body Shop på andre siden av "gaten" og snakket med ei gammel venninne som jobba der. Hu sa at hvis han fortsatte så skulle vi komme til henne så hun kunne kontakte vekterne. Så gikk vi til Ark, som var redd rundt hjørnet. Så ikke snurten av han på veien dit.. men det tok tre minutter før han var 2 meter unna oss. Gikk liksom "forbi" mens han så på oss.. så vi gikk lengre inn i butikken, der man faktisk må inn i butikken for å se. Vi stod der i maks 4 min. før han dukka opp der også!! Kom aldri helt bort til oss, men han måtte jo ha snudd for å gå inn i butikken etter oss.. da var vi sikre på at han fulgte etter oss! Da ble vi redde. Så gikk vi fort bort til dametoalettet.. venta litt der før vi kjappet oss til peppes som er utenfor senteret. Vi skulle egentlig ha dessert inne, men bestemte oss heller for å gå ut og kanskje slippe han.. og vi fikk faktisk fred mens vi satt der. Så ikke snurten av han. Så gikk vi inn på senteret igjen og håpet han hadde gitt seg.. så går vi på Norli, og der dukka han opp enda en gang!! Og han titta på oss og lata litt som ingenting selv om han gjorde det helt tydelig at han forfulgte oss. Han gikk ut litt før oss, og da så venninna mi stygt på han mens hun mumla til meg noe stygt om at han skulle slutte. Etter det ble han faktisk borte, og vi gikk i flere butikker uten å se han, heldigvis og endelig! Vi vurderte fortsatt å si ifra til vektere, sånn tilfelle vi bare ikke så han.. men det var ikke lenge igjen til vi skulle dra heller. Men det var kjempeekkelt og vi fikk vondt i magen fordi det var så ubehagelig! Og vi klarte ikke å fokusere på noe annet enn han.. Vi var ihvertfall glad for at vi var to! Trengte bare litt utblåsning av dette, siden det var så ubehagelig.. jeg kommer nok ikke til å dra dit alene på en stund.. Selv om jeg er ganske kjent der og sikkert kan finne noen å si ifra til. Anonymkode: b7e42...058 1
Gjest Blomsterert Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er alt jeg klarer å tenke på resten av kvelden Jeg møtte venninnen min på senteret på Jessheim, og gikk først for å spise på TGI fridays. Der legger jeg merke til gutten som sitter to bord litt nedenfor oss, så han så oss godt og vi så han. Etter hvert la jeg mer og mer merke til at han stirra på oss, jeg liksom kjente nærværet hans så godt og snudde meg noen ganger, og han la ikke skjul på at han stirra.. jeg hvisket dette til venninna mi, og hun da hun så det også og at han faktisk hadde vært med henne på bussen også, at han hadde fulgt henne dit vi var. Vi var der en time også betalte vi. Da vi gikk kom han etter oss hakk i hæl.. det kunne fortsatt vært tilfeldighet liksom, men likevel.. så gikk vi til bikbok, og han stoppa litt utenfor butikken før han gikk et eller annet sted. Vi slappet litt mer av og gikk på the body Shop på andre siden av "gaten" og snakket med ei gammel venninne som jobba der. Hu sa at hvis han fortsatte så skulle vi komme til henne så hun kunne kontakte vekterne. Så gikk vi til Ark, som var redd rundt hjørnet. Så ikke snurten av han på veien dit.. men det tok tre minutter før han var 2 meter unna oss. Gikk liksom "forbi" mens han så på oss.. så vi gikk lengre inn i butikken, der man faktisk må inn i butikken for å se. Vi stod der i maks 4 min. før han dukka opp der også!! Kom aldri helt bort til oss, men han måtte jo ha snudd for å gå inn i butikken etter oss.. da var vi sikre på at han fulgte etter oss! Da ble vi redde. Så gikk vi fort bort til dametoalettet.. venta litt der før vi kjappet oss til peppes som er utenfor senteret. Vi skulle egentlig ha dessert inne, men bestemte oss heller for å gå ut og kanskje slippe han.. og vi fikk faktisk fred mens vi satt der. Så ikke snurten av han. Så gikk vi inn på senteret igjen og håpet han hadde gitt seg.. så går vi på Norli, og der dukka han opp enda en gang!! Og han titta på oss og lata litt som ingenting selv om han gjorde det helt tydelig at han forfulgte oss. Han gikk ut litt før oss, og da så venninna mi stygt på han mens hun mumla til meg noe stygt om at han skulle slutte. Etter det ble han faktisk borte, og vi gikk i flere butikker uten å se han, heldigvis og endelig! Vi vurderte fortsatt å si ifra til vektere, sånn tilfelle vi bare ikke så han.. men det var ikke lenge igjen til vi skulle dra heller. Men det var kjempeekkelt og vi fikk vondt i magen fordi det var så ubehagelig! Og vi klarte ikke å fokusere på noe annet enn han.. Vi var ihvertfall glad for at vi var to! Trengte bare litt utblåsning av dette, siden det var så ubehagelig.. jeg kommer nok ikke til å dra dit alene på en stund.. Selv om jeg er ganske kjent der og sikkert kan finne noen å si ifra til. Anonymkode: b7e42...058 Oj,så mye drama for absolutt ingen grunn. Du er ung regner jeg med. Du vet. En som overhodet ikke er truende på noen måte,på et senter på dagtid gjør ingenting feil sånn at dere må kontante vekter! Han likte nok venninnen din som han opprinnelig fulgte etter,tears ut:-)))
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Vi er forresten to jenter på 18 og 19 år, mens han så ut til å være i 20 åra. Ingen av oss visste hvem han var.. - TS Anonymkode: b7e42...058
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Tror at du neste gang kan roe ned stresset en hel del. Og i 20-åra? Det er da ingenting i aldersforskjell nå dere straks er 20 dere og. Ro dere ned, hvis ikke kan dere fort få store problemer med vanlig menneskelig omgang etterhvert. Anonymkode: edcd8...563 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, Blomsterert skrev: Oj,så mye drama for absolutt ingen grunn. Du er ung regner jeg med. Du vet. En som overhodet ikke er truende på noen måte,på et senter på dagtid gjør ingenting feil sånn at dere må kontante vekter! Han likte nok venninnen din som han opprinnelig fulgte etter,tears ut:-))) Er det normalt at en totalt fremmed bestemmer seg for å stalke oss fordi han tilfeldigvis likte hvordan venninna mi så ut? Hva skulle han i så fall ha fått ut av det..? Det høres også skummelt ut.. måten han fulgte etter oss på var ekstremt ubehagelig. Anonymkode: b7e42...058 5
Miss/usikker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Jeg tipper at denne unge mannen egentlig er "skaptranse" og fulgte etter for å sjekke hva jenter liker nå til dags. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror at du neste gang kan roe ned stresset en hel del. Og i 20-åra? Det er da ingenting i aldersforskjell nå dere straks er 20 dere og. Ro dere ned, hvis ikke kan dere fort få store problemer med vanlig menneskelig omgang etterhvert. Anonymkode: edcd8...563 Jeg håper ikke noen synes det er normal oppførsel? Jeg er ikke paranoid av meg, men la godt merke til han først da han gikk rett etter oss på restauranten.. og at han absolutt skulle dukke opp igjen der vi var. Det hjelper ikke at han ikke er mye eldre enn oss, det er fortsatt ekkel oppførsel. Anonymkode: b7e42...058 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Jeg hadde også syntes at dette var ubehagelig! Enda godt at han ikke gjorde dere noe.. Håper dere slipper å se han igjen! Anonymkode: 8db5b...65c 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #9 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, Miss/usikker skrev: Jeg tipper at denne unge mannen egentlig er "skaptranse" og fulgte etter for å sjekke hva jenter liker nå til dags. Han ble ikke med oss inn på bikbok, og ikke body Shop heller. Vi kan ha blitt paranoide, men det var måten han dukket opp på og at han alltid så på oss, og han smilte ikke eller noe.. hadde han vært interessert i venninna mi hadde han isåfall hatt verdens verste sjekketriks. Anonymkode: b7e42...058 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også syntes at dette var ubehagelig! Enda godt at han ikke gjorde dere noe.. Håper dere slipper å se han igjen! Anonymkode: 8db5b...65c Håper jeg også. Håper det var en tilfeldighet at han fant det interessant å følge etter oss i dag og at det var en engangsgreie. Anonymkode: b7e42...058
Gjest Franke Ann Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Altså, det kan jo hende han er voldtektsmann og/eller seriemorder, for all del. Alle må jo begynne et sted, og kanskje dere var de to som slapp unna. For nå. Endret 15. februar 2016 av Franke Ann
Gjest gjestvest Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 Måtte le litt av: " Så gikk vi fort bort til dametoalettet ". Pleier dere å ellers gå på herretoalettet?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 2 minutter siden, Nøste~ skrev: Dere skulle ha konfrontert han. Ja vi angret litt på at vi ikke gjorde noe. Men vi turte ikke, så pysete som vi var. Men det kom jo av at situasjonen var så ubehagelig. Vi ville jo også gjerne at det skulle være vi som overdramatiserte og at det var tilfeldig at han gikk rett etter oss. Men så dukka han opp der vi var - selv om han måtte ha snudd for å gå inn i den ene butikken vi var i. 1 minutt siden, Franke Ann skrev: Altså, det kan jo hende han er voldtektsmann og/eller seriemorder, for all del. Alle må jo begynne et sted, og kanskje dere var de to som slapp unna. For nå. Det, eller så liker han bare å følge med på folk.. Vi var jo åpne for at det ikke var noe farlig, ellers hadde vi gått til vekter med en gang. Var bare måten han forfulgte oss på som var ekkel. Anonymkode: b7e42...058
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, gjestvest skrev: Måtte le litt av: " Så gikk vi fort bort til dametoalettet ". Pleier dere å ellers gå på herretoalettet? Selvfølgelig ikke, men skrev bare det jeg tenkte men vi gikk jo dit av eneste grunn at han ikke kunne gå inn dit Anonymkode: b7e42...058
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #16 Skrevet 15. februar 2016 27 minutter siden, Blomsterert skrev: Oj,så mye drama for absolutt ingen grunn. Du er ung regner jeg med. Du vet. En som overhodet ikke er truende på noen måte,på et senter på dagtid gjør ingenting feil sånn at dere må kontante vekter! Han likte nok venninnen din som han opprinnelig fulgte etter,tears ut:-))) Å forfølge noen ER jo truende oppførsel. Skjønner godt at disse to ble redde. Anonymkode: 50bc1...064 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #17 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke, men skrev bare det jeg tenkte men vi gikk jo dit av eneste grunn at han ikke kunne gå inn dit Anonymkode: b7e42...058 Hvis han hadde villet gå inn på dametoalettet, så hadde han kunnet gjøre det. Jeg ville kontaktet senteret og bedt de ta vare på overvåkingsvideoer, og også kontaktet Politiet for å få råd. Anonymkode: 6226c...683 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #18 Skrevet 15. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å forfølge noen ER jo truende oppførsel. Skjønner godt at disse to ble redde. Anonymkode: 50bc1...064 Godt at noen forstår det. Vi var selvsagt åpne for at vi var paranoide, men hver gang vi tenkte det og utsatte å si ifra til vekter så dukka han opp igjen! På samme måte som tidligere. Det var helt annerledes enn når man tilfeldigvis treffer en tilfeldig person i flere butikker.. Han så på oss hele tiden og var helt tydelig på at han kom dit fordi vi var der. Anonymkode: b7e42...058 1
Johnny the Mud Skrevet 15. februar 2016 #19 Skrevet 15. februar 2016 Her på Ski storsenter kan jeg se de samme personene dukke oppi i flere av butikkene jeg titter i..... normalt tenker jeg. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2016 #20 Skrevet 15. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han hadde villet gå inn på dametoalettet, så hadde han kunnet gjøre det. Jeg ville kontaktet senteret og bedt de ta vare på overvåkingsvideoer, og også kontaktet Politiet for å få råd. Anonymkode: 6226c...683 Ja, anmeld svinet, politiet bryr seg om menn som kikker på et kjøpesenter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå