AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Har fått kontakt igjen med en tidligere kamerat/ff. Har truffet hverandre noen ganger og har hatt sex de fleste gangene. Føler meg veldig komfortabel med han og vi koser en del. Sist gang vi skulle møtes, hørte jeg ingenting fra han og det ble selvfølgelig ikke til at vi møttes. Godt mulig han ikke vil møte meg, men da får han vel være voksen nok til å si i fra, har full forståelse for det. (Vet vel innerst inne svaret), men er det noen vits i å sende en ny mld å spørre om han vil møtes? Har vurdert å sende mld at jeg har skikkelig lyst på han. Jeg er ganske tilbakeholden når det gjelder å vise følelser først, (min måte å unngå og bli såret på). Men, dersom det viste seg at han hadde hatt følelser for meg, så er jeg ikke tilbakeholden. Han er faktisk en jeg kunne tenkt meg å ha som kjæreste. Men trenger noen tips om jeg bare skal droppe all kontakt eller om jeg skal prøve en siste gang. Anonymkode: c761f...b97
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Sjeldent en FF vil bli kjæreste dessverre. Og det ender fort opp med at han får makta og styrer showet. Og man selv får seg en knekk fordi man vil mer. Menn kan fint ha sex uten følelser. Anonymkode: 5c1b8...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjeldent en FF vil bli kjæreste dessverre. Og det ender fort opp med at han får makta og styrer showet. Og man selv får seg en knekk fordi man vil mer. Menn kan fint ha sex uten følelser. Anonymkode: 5c1b8...e5b Det vet jeg, men vi var venner med god tone lenge før vi hadde sex og han har spurt en del om hvorfor jeg ikke har kjæreste/er gift. Syns det er koselig når vi er sammen, men jeg kan også fint å videre uten noen følelser innblandet. Sitter bare med tanken å sende en siste mld før jeg kutter han ut. TS Anonymkode: c761f...b97
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg, men vi var venner med god tone lenge før vi hadde sex og han har spurt en del om hvorfor jeg ikke har kjæreste/er gift. Syns det er koselig når vi er sammen, men jeg kan også fint å videre uten noen følelser innblandet. Sitter bare med tanken å sende en siste mld før jeg kutter han ut. TS Anonymkode: c761f...b97 Jeg vil fraråde deg dette, basert på egne erfaringer. Jeg er en slik jente som alltid har ledd av "needy" damer som ikke skjønner hvor landet ligger. Helt til jeg møtte en fyr jeg endte opp i et fuckfriend forhold med, men som jeg etterhvert innså var en fyr jeg virkelig likte og som jeg kunne tenkt meg som kjæreste. På dette punktet burde jeg tatt steget ut for å beskytte meg selv. Det er desverre ikke slik at alle er ærlige/tenker at det ikke er lurt å fortsette å ha sex med noen som har følelser - han jeg hadde sex med lot det skure og gå selv om han var veldig klar over at jeg hadde mye følelser. Du ANER ikke hvor mye flaue meldinger jeg har sendt han, jeg rødmer bare jeg skriver dette nå! Problemet er at hvis du sender han melding nå så kan han svare på en slik måte at han holder mulighetene åpne for at dere skal fortsette, samtidig som han nok egentlig er rimelig care til hele greia.. Han jeg drev med har også spurt "hvorfor har ikke du en kjæreste da?" og slike ting, men det betyr ikke en dritt. Det er bare småprating. Anonymkode: 34ae1...3b1 2
mjauritz Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Men altså... Hvorfor i alle dager begynner du å lage noe mer ut av ff forholdet ditt? Det ender så og si alltid med at en av dere blir såret, og sånn som det ser ut her så blir det deg. Han har jo gitt uttrykk for at han ikke ville møtes, så hvorfor spør du om det liksom er vits å forsøke igjen? Han er jo tydeligvis ikke interessert i noe mer, så hvorfor spekulerer du i om at han er du kunne tenke deg som kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Ikke kontakt han for sex, siden du har sterkere følelser for han ts! Hvis du ønsker å møte han fordi du føler det kan bli dere, kan du gjøre det, men da kniper du igjen til du vet mer hvor det står. Hvis ikke vil forholdet kun handle om sex, og da blir du garantert såret, spesielt siden du nå allerede har følt noe mer for han. Anonymkode: cc146...809
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke kontakt han for sex, siden du har sterkere følelser for han ts! Hvis du ønsker å møte han fordi du føler det kan bli dere, kan du gjøre det, men da kniper du igjen til du vet mer hvor det står. Hvis ikke vil forholdet kun handle om sex, og da blir du garantert såret, spesielt siden du nå allerede har følt noe mer for han. Anonymkode: cc146...809 Har ingen problemer med å kutte han ut og gå videre, uten å sitte igjen med kjærlighetssorg. Men, har vel bestemt meg for å ikke ta kontakt, var bare et svakt øyeblikk i går Anonymkode: c761f...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå