AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg har lagd en langpannekake som jeg skal fryse og jeg tok den ut av ovnen nettopp nå. Må den være helt avkjølt før jeg putter den i fryseren? Har tenkt å fryse den hel. Anonymkode: 5078e...713
Gjest Holititten Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Ikke sett en varm kake inn i fryseren, i hvertfall! De. Må kjøles ned først.
Gjest Ennasus Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Hva skjer om man fryser en varm kake da?
Gjest Holititten Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 1 minutt siden, Ennasus skrev: Hva skjer om man fryser en varm kake da? Fryseren blir varm, og du risikerer at alt i fryseren smelter for så å tine igjen når fryseren blir kald. Da må maten kastes. Kakens tekstur kan også endres vil jeg tro, men det er jeg ikke sikker på.
Gjest Ennasus Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 2 minutter siden, Holititten skrev: Fryseren blir varm, og du risikerer at alt i fryseren smelter for så å tine igjen når fryseren blir kald. Da må maten kastes. Kakens tekstur kan også endres vil jeg tro, men det er jeg ikke sikker på. Tenkte mer på selve kaka liksom, hvis fryseren er tom feks. Eller man bare har sånn mini fryser som det kun er plass til en kake i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå