Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en "Simom" madrass (italiensk tror jeg) som vår 6 uker gamle baby har brukt. Dette skulle være en spesielt god madrass. Den har fjæringer og skulle kunne brukes i alle fall til barnet hadde vokst ut av sprinkelsengen.

Saken er den at babyen vår har lagd en stor grop i den der hvor han pleier å ligge. Vi klagde og fikk etter noe om og men en ny madrass. Nå har vi bare brukt denne i noen få dager, men det ser ut som at det kan bli grop i denne også.

Er det bare vi som er pirkete, eller er det rett og slett en dårlig madrass?

Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en bylt på fire fem kilo har laget grop i en madrass etter seks uker ville jeg ha kalt det et dårlig kjøp, ja....

Skrevet

oj, det var dårlig kvalitet (vist det kan kalles kvalitet da :-? ) Lillebror har en skum-madrass som han har hatt fra han ble født. Han er nå 22 mnd og finnes ikke antydning til grop i den. (jysk :oops: )

Skrevet

Skal se om det blir grop i denne også. Da skal de få den tilbake og så skal jeg ha en annen type madrass. De har madrassene fra Simo der også. Er de noe bra? Eller er det bedre å få pengene og kjøpe et annet merke et annet sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...