AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hei! Jeg holder på med en fyr og han har selv sagt det, pluss at venner av han vet om det. Han har sagt til ei venninne av seg at vi holder på og han har nok sagt det til fler. Han vil være med meg og vi snakker så og si hele tiden, i helgen lå vi sammen.. Jeg sa at dette var noe jeg vanligvis ikke gjorde med folk jeg ikke var i et forhold med, men han sa nå at han ikke var klar for et forhold? "enda" mener jeg å huske... Jeg vil ikke la meg selv ligge med han lenger når jeg føler det blir feil, men han er jo liksom på en veeldig flørtete måte mot meg osv, akkurat som et forhold? skjønner nesten ingenting nå.. Anonymkode: 0a1b7...5de
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Han er ikke interessert nok i deg til å bli sammen med deg, men du er god nok for sex. Anonymkode: 1de90...5f5 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Jeg forstår meg ikke på jenter som deg. Han har jo sagt ganske tydelig at han ikke er klar for et forhold enda. Da er det dette du skal forholde deg til. Take it or leave it. Det kan hende han endrer mening etter hvert, men dette kan du nesten ikke basere avgjørelsen din på da dette ikke er sikkert. Jeg forstår at det er leit for jenter som blir forledet av gutter, men når han sier klart ifra har han jo tydeliggjort rammene i relasjonen deres. Dersom du ikke har lyst til å ha en sånn relasjon får du kutte det ut. Han vil nok ikke ha alle forpliktelsene som medfølger i et forhold, og det kan jeg godt forstå. Anonymkode: 11fc3...271 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Det kommer jo helt an på lenge dere har truffet hverandre. Har det gått noen uker, er det helt naturlig at han ikke er klar for noe forhold ennå,men hvis det har gått mange måneder, er sjansen større for at han bare vil ha et uforpliktende forhold til deg. Selv sa jeg til min date LENGE at jeg ikke var klar for forhold, men etter ca et år ble vi kjærester og har det kjempefint! Folk er forskjellige. Anonymkode: bfffa...30d 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 "Ikke klar for forhold" = Du er ikke drømmekvinnen/mannen. Anonymkode: 104f1...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Her må ts være litt smart og bruke kvinnelist. Hvis du virkelig liker denne fyren og vil ha et forhold bør du gå taktisk til verks. Gi han den beste sexen ever i et par uker. Om det så må bety han får ta deg i toern. Og så ringer du han og sier det er slutt mellom dere. At du har kun lyst til å ha et fast forhold. Da vil han nok komme krypende tilbake og ha et fast forhold med deg. Du må få han til å bli avhengig av deg! Da er sex en bra taktikk på menn. Anonymkode: b3904...4af 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Han bruker deg til det han vil ha og når han har funnet en bedre kandidat så drar han sin vei. Anonymkode: 996e3...9b9
Rosa Sitron Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Noen gutter er som andre nevner over. Andre er som han som nå er min mann, trenger litt tid. Det tok ca 6 mnd fra "ikke klar for forhold" til "klar for forhold" og dette er snart 7 år siden
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her må ts være litt smart og bruke kvinnelist. Hvis du virkelig liker denne fyren og vil ha et forhold bør du gå taktisk til verks. Gi han den beste sexen ever i et par uker. Om det så må bety han får ta deg i toern. Og så ringer du han og sier det er slutt mellom dere. At du har kun lyst til å ha et fast forhold. Da vil han nok komme krypende tilbake og ha et fast forhold med deg. Du må få han til å bli avhengig av deg! Da er sex en bra taktikk på menn. Anonymkode: b3904...4af Ja, og så starter han et liksomforhold med henne for sexens skyld, og dumper henne når han er lei. Anonymkode: 3c4cb...027
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og så starter han et liksomforhold med henne for sexens skyld, og dumper henne når han er lei. Anonymkode: 3c4cb...027 men da er hun allerede gravid så sitter han i saksa Anonymkode: bc6bf...5e0
Gjest O.G. Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert nok i deg til å bli sammen med deg, men du er god nok for sex. Anonymkode: 1de90...5f5 Samme tenkte jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her må ts være litt smart og bruke kvinnelist. Hvis du virkelig liker denne fyren og vil ha et forhold bør du gå taktisk til verks. Gi han den beste sexen ever i et par uker. Om det så må bety han får ta deg i toern. Og så ringer du han og sier det er slutt mellom dere. At du har kun lyst til å ha et fast forhold. Da vil han nok komme krypende tilbake og ha et fast forhold med deg. Du må få han til å bli avhengig av deg! Da er sex en bra taktikk på menn. Anonymkode: b3904...4af neineinei ikke gå på akkord med deg selv! Anonymkode: bc6bf...5e0
-Missi- Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Som flere sier "ikke klar for forhold" betyr nettop det, selfølgelig han kan jo og "bruke" deg som flere også nevner. Personlig er jeg også "ikke klar for forhold" det har jeg vært i mange år, uansett hvor bra en fyr er mener jeg det samme. Jeg er ikke et forholdsmenneske, for meg er det som å skulle låse seg selv inn i et fengsel. Klart det finnes kansje 1% sjangse for at en mann kunne endre det, men da måtte han jaggu ha tålmodighet. Jeg har datet menn i flere år uten å komme dit. Er han som meg, er det med andre ord stor sannsynlighet for at han mener nettop det han sier, han kan godt like deg på mange måter, men forplikte seg i et forhold vil han ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå