Gyda Skrevet 15. oktober 2004 #1 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal snart til legen, og da vurderer jeg å spørre om å få "slankepiller". Finnes det forskjellige typer og hvordan virker de? Noen her som har prøvd? Finnes det noe sted på nettet hvor jeg kan lese om dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #2 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan du ikke heller melde deg på et Grete Roede kurs eller lignende? Det er mye sunnere og nyttigere for deg og kroppen din å legge om hele kostholdet og livsstilen. Det er ikke så mye som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg20 Skrevet 15. oktober 2004 #3 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da blir du tilbudt 2 forskjellige legemidler: *Xenical - som jeg brukte i en liten periode.. fettet skiller seg ut blandt avføringen.. denne funker garantert hvis du spiser sunnere.. du trenger ikke følge en streng diett.. så hvis du har vanskelig for å gå på en streng diett og bare tygge grønt så anbefales denne.. *Reductil - Jeg fikk denne også på resept, men hentet den aldri ut.. den funker slik at den forteller hodet ditt at du er på en måte mett... metthetsfølelse eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #4 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har selv brukt Reductil i 6 mnd, og meg har den hjulpet. Har gått ned 30 kilo. Men dette er ikke et preparat du får sånn helt uten videre, det skal være vel overveid, og det skal ha vært prøvd andre ting før uten at det har hatt virkning. Reductil er et preparat som overstyrer signalene som kroppen sender om at den er sulten, og heller forteller at den er mett. Du føler en god metthetsfølelse, istedenfor å være sulten. Den har også en liten tilsetning inni seg(ala noe slik som lykkepille-effekten), som gjør at du faktisk blir mer glad... en slags antidepressiva.. Dette preparatet virket veldig bra for meg, men det er jo ikke sikkert at det virker like bra for andre.. Jeg hadde forøvrig en BMI over 31, så det er krav til slikt og. Men i utgangspunktet vil jeg anbefale deg at du faktisk prøver å sette av en time hver dag til trim, og at du spiser sunn mat flere små måltider om dagen. Det gjør jeg idag, og kiloene renner av hele tiden, uten disse tablettene mer. Ha en god dag, klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå