Gå til innhold

bør jeg gi han opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gutt for noen uker siden. Den første uken flørtet vi uskyldig hver dag før jeg fredagen ble med han hjem etter fest. Vi rotet, men bestemte oss for å ikke ha sex.

Flørtingen fortsatte en uke før han fortalte meg at han ikke hadde det bra pga eksen det ble slutt med i fjor. Han sa han likte meg og at han ikke hadde planer om å møte en jente nå.. men så var jeg der. Han sa han ikke klarte å fade meg ut og at han derfor sa sannheten til meg, og at sånn som ting var for han nå fungerte det ikke med en ny jente. Han sa han skulle ønske han hadde møtt meg om noen måneder eller noen år istedenfor.

Vi var på samme fest for noen uker siden. Alle fikk med seg at jeg likte han.. jeg var alt for full og spurte alle hvor han var. Jeg sa til han at jeg tenkte på han hele tiden, og at jeg ble forvirret av at han sendte blandede signaler. Han sa han tenkte på meg også, men at situasjonen fortsatt var lik. Senere på kvelden gikk han hver gang jeg kom.. 

Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til han.. Han har snakket og småflørtet selv om han sa han ikke var klar, men nå har vi ikke snakket sammen siden dagen etter forrige fest (snakket om at det på festen var kjedelig, men at jeg var tilgitt) bortsett fra at han har sendt ett flørtete blikk til meg da jeg møtte han i gangen..

Nå føler jeg meg dum, desperat, slem og brukt på en gang. Tenk om han aldri likte meg, og at han lyver? Jeg synes han egentlig virker som en veldig bra person, og er egentlig veldig lei meg for at jeg ble så full på den siste festen vi var sammen. Jeg er også redd for at han ser på meg som en som drikker alt for mye og er en "gal dame" han ikke orker.. men vi har vært på flere fester og jeg har aldri vært særlig full før.

Tror dere han ikke er interessert i det hele tatt? Eller er jeg desperat? Jeg vil gjerne ha han, men er redd han enten ikke snakket sant til meg, fikk helt avsmak på festen vi var sammen sist eller om jeg ene og alene skal plassere det på at han ikke er ferdig med eksen? Og hvis han ikke er ferdig med eksen (virker som at han er ferdig men ikke hun) - brukte han meg? 

Bør jeg glemme han, eller skal jeg fortsette å håpe? Jeg føler meg nesten slem som liker han når han sier han ikke er klar.. men han flørter jo med meg likevel? Nå blir jeg bare lei meg når jeg ser han.. og har bestemt meg for å ikke kontakte han med mindre han kontakter meg. Det gjør bare så vondt. Jeg føler meg som den dusten nå! Kan jo legge til at venninnene mine sier han er fotomodellkjekk, og at jeg ikke føler meg særlig pen selv..

Anonymkode: 51279...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aii... Vanskelig. Jeg tror vertfall ikke du burde mase på ham, la heller eventuelt ham komme til deg. Hvor gamle er dere?
Vi har nok alle vært der en eller annen gang, om det er til noen trøst :blomst:

Gjest Genevieve
Skrevet

Fortsette å håpe? Hvorfor mener du at du selv ikke er pen?

Skrevet
4 minutter siden, doktorproktor skrev:

Aii... Vanskelig. Jeg tror vertfall ikke du burde mase på ham, la heller eventuelt ham komme til deg. Hvor gamle er dere?
Vi har nok alle vært der en eller annen gang, om det er til noen trøst :blomst:

Jeg er 20 og han er tre år eldre enn meg... 

Det er absolutt en trøst.. men tror du jeg har mistolket tegnene hans, og at han egentlig aldri har likt meg? Jeg tror liksom bare ikke at han lyver - jeg synes han virker som en ordentlig fyr!

Anonymkode: 51279...8e3

Skrevet

Jeg synes du bør lese innlegget ditt 4 ganger å ku de to første avsnittene å så spørre deg selv, hva gikk jeg glipp av. Jo han har allerede sagt i fra hvor han står. Synes du bør roe deg ned å være toldmodig og faktisk bare akseptere situasjonen. Han er ikke klar. Han har heller ikke brukt deg for han har ikke hatt sex med deg. Gi han tid. 

Anonymkode: 1a08b...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...